728 x 90

ودانت پاتل: اختلافات و شکافها برای بستن توافق برجام کماکان باقی مانده است

ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا

ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا، روز سه‌شنبه ۱۵شهریور در یک نشست خبری هفتگی درباره سخنان جوزف بورل که تمام پروسه احیای برجام را در خطر دانست و هم‌چنین پاسخ اخیر رژیم ایران را غیرسازنده خوانده بود گفت: من موضع دولت را تکرار می‌کنم که گفت پاسخ هفته گذشته تهران برای بستن این توافق مکفی نبوده است و ما گفته‌ایم که اختلافات باقی مانده و با پاسخی که ایران داده این شکافها کماکان باقی مانده‌اند.

معاون سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا تأکید کرد چهار شهروند ایرانی‌آمریکایی از سوی رژیم ایران «به اشتباه بازداشت شده‌اند» و خواستار آزادی فوری آنها شد (سایت وزارت‌خارجه آمریکا ۱۵شهریور).

روز گذشته هم‌چنین کارین ژان پیر سخنگوی کاخ‌سفید در پاسخ به این سؤال که بایدن چه زمان‌بندی را در نظر دارد یا برای وزارت‌خارجه چه زمانبندی ای را در نظر می‌گیرد که بگوید دیگر زمان تمام شده است؟ گفت: من برای شما زمانبندی ندارم... ما قرار نیست در علن مذاکره کنیم. برخی از شکافها طی هفته‌های اخیر بسته شده ولی همان‌طور که می‌دانید برخی شکافها هنوز باقیست و پرزیدنت تنها زمانی توافق را به انجام می‌رساند که تعیین کند منافع امنیت ملی آمریکا را تامین می‌کند. (سایت کاخ‌سفید ۱۵شهریور). .

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/732ed32b-a2cd-4820-88eb-e084706ab10d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات