728 x 90

وداع با دکتر صمد فتح‌پور پاکزاد - عضو شورای ملی مقاومت ایران

وداع با دکتر صمد فتح پور پاکزاد
وداع با دکتر صمد فتح پور پاکزاد

مراسم تشییع و خاکسپاری دکتر صمد فتح پور پاکزاد متخصص و کارشناس برجسته مخابرات و تله‌کمونیکاسیون در آرامگاه منطقه‌ای سرژی در شمال پاریس با حضور خانواده دکتر فتح‌پور و جمعی از اعضای شورای ملی مقاومت و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در فرانسه، برگزار شد.

در این مراسم فرهاد فتح پور فرزند او و تعدادی از اعضای شورای ملی مقاومت طی سخنانی یاد این عضو پاکباز شورای ملی مقاومت را گرامی داشتند و با او وداع کردند.

 

 

فرهاد فتح پور پاکزاد:

اوکسی است که مشخصاً به تعهداتش شناخته می‌شود و به این‌که هرگز نسبت به تعهداتشان مماشات نمی‌کرد و یکی از مهمترین انتخابهای زندگی‌اش زمانی بود که تصمیم گرفت در رابطه با آرمان آزادی ایران قرار بگیرد در کنار مقاومت ایران. این انتخاب بسیار خاص او بود که هیچگاه نسبت به آن تردید نکرد و من نیز نسبت به آن تردید نمی کنم.

 

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت یاد دکتر صمد فتح پور را گرامی داشت. و طی پیامی نوشت

مریم رجوی - در روز خاکسپاری، وداع می‌کنیم با برادر گرامی‌مان دکتر صمد فتح‌پور از اعضای شورای ملی مقاومت که تا آخرین نفس در راه آزادی پایداری کرد.
برای من و همه ما وداع با چنین یاران صدیقی بسیار سخت است. بی‌شک نام او بر جریده مقاومت ثبت و یاد و ارزش‌هایش جاودان خواهد ماند.

 

مراسم بزرگداشت دکتر صمد فتح پور هم‌چنین در دفتر شورای ملی مقاومت در اورسوراواز برگزار شد و یاران او طی سخنانی درباره زندگی مبارزاتی و برجستگیهای تخصصی او یادش را گرامی داشتند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d64ed876-5e3c-49e3-95e1-11e879385380"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات