728 x 90

وحشت مقامات و سرکردگان رژیم از قیام و مجاهدین

اعتراضات در ایران
اعتراضات در ایران

زوزه‌های وحشت امام جمعه خامنه‌ای در اراک

نوک پیکان حمله‌ها امروز اکثراً متوجه شخص خامنه‌ای است

واقعا منافقینی که در همین شهر خانه رئیس دادگاه را به آتش کشیدند

اینها حالا شده‌اند مدافع حقوق مردم

 

خسارتهایی را که چهار تا نوجوان فریب خورده به بانکها

و مؤسسات دولتی می‌زنند اینها هم مثل مباشر جرم محاکمه بشوند

کوکتل مولوتوف را یادش می‌دهند ساختش را یادش می‌دهند

چگونه فرار کردن را یادش می‌دهند

 

آخوند عبداللهی امام جمعه خامنه‌ای در اراک:

یک وقت هستش که کسانی اون را تشویق می‌کنند ترغیب می‌کنند برای ارتکاب جرم کارش را تسهیل می‌کنند آموزش بهش می‌دهند کلتف ملتف (از گوینده است) را ساختش را یادش می‌دهند چگونه استفاده را ساختش یادش می‌دهند ورود به صحنه جرم را یادش می‌دهند چگونه فرار کردن را یادش می‌دهند.

آقا اونهایی که مسبب هستند اونها هم باید بیایند پای میز محاکمه در دادگاه بنشینند و خسارتهایی را که چهار تا نوجوان فریب خورده به بانکها و مؤسسات و اموال دولتی و اموال خصوصی می‌زنند اینها هم مثل مباشر جرم محاکمه بشوند.

مگر می‌شود یک محله و یک شهر و یک قشر و یک کشور را یک نظام را متهم کردم به صرف یک ادعا؟

این چند وقته که این چند نفری را که مدعی شدند به‌دست نیروهای امنیتی ما کشته شدند هیچ دلیلی اولاً اکثراً اونها بر قتل نبود بر قتل اکثر اینها نبود بعضی از اینها دلیل بر قتل بود اما جنازه در یک جای دیگه پیدا شده است یک وقت اتهام به رهبرش می‌خورد یک وقت اتهام به نظام می‌خورد اینها قابل مقایسه با هم نیستند! چرا؟ چرا از همه هم دارند می‌گذرند نوک پیکان حمله‌ها امروز اکثراً متوجه شخص رهبر عظیم‌الشان انقلاب این مملکت است چرا؟ فکر کردند چرا نقطه پیکان و این ضربات روحانیت است؟ روحانیت مفتخور است؟؟ روحانیت بیکاره هست؟؟ روحانیت کاری نمی‌کند؟؟ روحانیتش کار نمی‌کند بسیجیها چی کار کردند؟؟

واقعا منافقینی که در همین شهر خانه رئیس دادگاه را به آتش کشیدند خرابش کردند اولین شهید ما بعد از انقلاب که مربوط به دادگاه بود او را به‌شهادت جلوی درب خانه‌اش رساندند دهها اتفاقات دیگر که در همین شهر و در همین استان و جاهای دیگه که اسلحه را یکی از همینها کشید به‌طرف مرحوم آیت‌الله میرسپاسی در همین تفرش خودمان اینها را ما یادمان رفته است؟ حالا اینها شده‌اند مدافع مردم (شعار مرگ بر منافق)...

(‌تلویزیون شبکه آفتاب رژیم - ۶آبان)

 

زوزه‌های وحشت رژیم آخوندی علیه قیام و مجاهدین

بیانیه هراس‌آلود وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه خامنه‌ای

خبر گزاری سپاه پاسداران - بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران:

متأسفانه حضور پرحجم و اقدامات مجرمانه در آشوب‌های اخیر کاملاً مشهود و حکایت از سازماندهی قبلی داشت. اما پیش از آشوب‌اخیر، حضور اراذل و اوباش در چندین طرح ترور، عملّیات ایذایی، خرابکاری، تهدید و ایجاد وحشت، احراز شده بود که به استخدام مجاهدین درآمده بودند

دولت تروریست ایالات متحده در ادوار و دولتهای مختلف خود سابقه‌ٔ حمایت از گروهک‌های تروریستی را داشته و دارد. از آن جمله است تضاد رفتاری شگفت‌انگیز از مرحله‌ٔ قرار دادن نام مجاهدین در لیست سیاه تروریستی تا خارج کردن اسم آنها از آن لیست، حمایت مادی و معنوی از آن‌ها، تا حضور بلندپایگان در اجلاسیه‌های مجاهدین‌! از جمله حضور افرادی هم‌چون جان بولتون، پمپئو و مایک پنس (مشاور امنیت ملّی اسبق رژیم، رئیس سازمان سیا و وزیر خارجه سابق و معاون اول رئیس‌جمهور سابق رژیم دژخیم آمریکا) و تعداد فراوانی نماینده کنگره و سناتور آمریکایی در مقر مجاهدین در سال‌های گذشته. برای سال جاری نیز از رئیس‌جمهور سابق و قاتل حاج قاسم سلیمانی برای حضور در جمع آن گروهک دعوت شده بود که برخی حوادث روی داده در آستانه‌ٔ مراسم آنها حضور (ترامپ) در آن مراسم منتفی و اصولاً برگزاری مراسم مورد نظر آنها لغو گردید!

(خبرگزاری حکومتی فارس - ۶آبان)

 

ترس و وحشت نیروهای نظام ولایت از قیام و مجاهدین از زبان

پاسدار جنایتکار حاجی‌زاده سرکرده نیروی هوافضای سپاه پاسداران

حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه: ما در واقع گریبانگیر حوادث غیرطبیعی ساختگی توسط دشمنان بسیار هستیم. و اتفاقاً آمادگی کشور ما هم ضعیف است و دیدیم در این اغتشاشات از این ناحیه آسیب دیدیم.

ولی خب ببینید در همین قضیه اخیر باز همان قرارگاهها بودند قرارگاههای منافقین بودند که ۱۷هزار نفر از ما کشتند، ما شرایط کسی را داریم که مثلا فرض کنید یک شب سرد برفی در کوهستان دورو اطرافش گرگها و حیوانات گرسنه دارند پرسه می‌زنند منتظر هستند چشم را خواب بگیرد. بالش نرم زیر سرش بگذارد حمله می‌کنند ما باید حواسمان جمع باشد. حالا ما بگوییم چه مباحثی ما باید دائما درگیر باشیم فکر بکنیم کار بکنیم از هر ناحیه‌ای ممکن است دشمن به ما حمله بکند و شرایط ما با بقیه کشورها یکسان نیست می‌خواهم بگویم دشمن این است باید حواسمان جمع باشد.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم - ۶ آبان)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7701e833-06ab-4a08-a8b4-d9f0dabc0352"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات