728 x 90

وحشت سرکردگان نظام از تلاش‌های مجاهدین در جریان قیام

پاسدار احمد وحیدی
پاسدار احمد وحیدی

سرپاسدار دژخیم احمد وحیدی، وزیر کشور رژیم ۲۳اردیبهشت ۱۴۰۱: خوب طبیعتاً دشمن برای کار تلاش زیادی کرد و می‌کند و خواهد کرد البته دشمن، دشمن است و کارش همین است تنها تلاشی هم که می‌توانند بکنند همین است ولی خوب بحمدالله مردم ما با قدرت و صلابت به همه این فراخوانها البته معلوم هم بود اینها که بین مردم پایگاهی ندارند شما فکر می‌کنید مثلا گروهک منافقین که دستش به ترور ۱۶۰۰۰ از مردم ما آلوده هست آن مثلاً می‌تواند مردم را به صحنه بیاورد.

 

...عرض کردم بین چند نفر تا چند ده نفر آن هم در چند نقطه آن هم با قدرت نیروهای مقتدر ما در فرماندهی انتظامی آن آدمهایی که بودند کاملاً چند نفر هم با آنها برخورد شد و هیچ مشکل خاصی نداشتیم بحمدالله و مثل گذشته توطئه آنها ناکام ماند البته آنها تلاش خواهند کرد دست برنخواهند داشت دوباره تلاش‌های مذبوحانه خود را ادامه خواهند داد و طبیعی هست که مثلاً تلاش کنند چند نفر از این آدمهای به‌هرحال وابسته و مزدور و وابسته به همین گروهک‌های تروریستی را به صحنه بیاورند(تلویزیون شبکه خبر رژیم - ۲۳اردیبهشت ۱۴۰۱).

 

پاسدار احمد وحیدی، رئیس دانشگاه عالی دفاع و تحقیقات راهبردی رژیم آخوندی، وزیر دفاع و سرکرده سابق نیروی تروریستی قدس - ۱۷دی ۱۳۹۷:

تلویزیون رژیم ۱۷دی ۱۳۹۷: مجری رژیم: امنیت داخل را چطور ارزیابی می‌کنید؟ و مهم‌تر از آن می‌خواهم بپرسم ازتون که چه سناریوهایی دارند برای این‌که امنیت داخل را به‌هم بزنند؟ اگر ما قدرت منطقه‌ای‌مون نفوذ منطقه‌ای‌مون الآن دشمن را عاصی کرده و قطعاً چشم طمع خواهد داشت به امنیت داخل کشور.

 

پاسدار وحیدی: خوب دوباره ما دور جدیدی از مسائل امنیتی را داریم البته این دور جدید چرا می‌گویم دور جدید؟ چون این دور همیشه تکرار میشه

مجری رژیم: از اول انقلاب

احمد وحیدی: از اول انقلاب بوده یک موقعی در همین تهران روزانه ۳۰۰ترور انجام می‌شد

یک موقعی در همین تهران روزانه ۳۰۰ترور انجام می‌شد در حالی‌که ما هیچ دستگاه اطلاعاتی امنیتی آنموقع نداشتیم اما ایران غالب شد بر همه آن ناامنی‌هایی که با هدایت غربیها توسط گروهک منافقین در تهران انجام می‌شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79127bb2-c2df-4db7-8fe0-fb5409412d58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات