728 x 90

وحشت سرکرده سپاه پاسداران لرستان از قیام و مجاهدین: در همین شهر دورود هم جنگ سختی داشتیم با مجاهدین

پاسدار کشکولی
پاسدار کشکولی

وحشت سرکرده سپاه پاسداران لرستان از قیام و مجاهدین:

در همین شهر دورود هم جنگ سختی داشتیم با مجاهدین

 

پاسدار کشکولی سرکرده سپاه پاسداران در لرستان ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۲

شما نگاه کنید در همین اغتشاشات سال قبل ما بعضاً اصحاب اهل حق را در نظام‌مان ما دیدیم که سابقه‌ای هم در انقلاب دارند قبل از انقلاب هم سابقه دارند زندان رفته بودند شاید در جنگ هم یک سابقه‌ای داشتند لکن چون بناشان بر این بود که با این نظام حق مقابله کنند علی رغم سابقه مبارزاتی سابقه حضور در اصحاب اهل حق یا شما این جنابت فجیع در خصوص این شهید مظلوم هم استانی ما این بسیجی مظلوم روح‌الله عجمیان را حتی اصحاب اهل حق همراه با کلیت نظام چون می‌خواستند با این انقلاب و نظام و ولایت فقیه یک مقابله‌ای داشته باشند ناچاراً به محیط باطل غلطیدند و آنرا محکوم نکردند.

شهدایی که جلوگیری کردند از تجزیه کردستان و بلوچستان و گنبد جنگ سختی ما داشتیم توی کردستان توی ترکمن صحرا جنگ سختی ما داشتیم.

شهدای مقابله با انحراف و تحریف و نفاق این همین ۱۷هزار شهید معروف به شهدای ترور اینها ایستادند در همین شهر هم شما دورود در همین شهر هم جنگ سختی داشتیم با منافقین که حتی می‌خواستند توی سپاه هم بیایند رخنه کنند.

تحریف فقط مال حالا نیست در طول ۴۴ساله انقلاب اسلامی با تحریف در واقع ما روبه‌رو بودیم که بخواهند واقعیات را قلب کنند و عوضی بخورد مردم بدهند.

بعضی از آقایان همرزمان ما دوستان ما همراهان انقلاب در وسط راه کم آوردند و کم آوردند و یواش یواش رو به ارتجاع رفتند و بنا بود ما را برگردونند به عقب برای همین هم توی فتنه‌های مختلف ۷۸ و ۸۸ و الی آخر تلاش می‌کردند که نظام را برگردانند به عقب لکن مردم ما جوانان ما با رهبری رهبر معظم و شجاع و بصیر ما و آگاه ما جلوی اینها و ایستادند و انحراف را پاک کردند و شهید آنجا هم وایستاد و جلوی انحراف را گرفت شهدای مدافع حرم همین‌هایی که رفتند توی سوریه و عراق و لبنان هنوز هم ما داریم اونجا شهید میدیم اینها مقابله با استفاده ابزاری مستکبرین عالم از دین جنگ مذهب علیه مذهب راه انداختند.

(تلویزیون شبکه افلاک رژیم ۱۲اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c3a7cf6-3548-4cc8-a955-aeaa4fa9f7e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات