728 x 90

سلاح‌های موسوم به شورشی در استان‌های غربی بویژه در لرستان و ایلام و همین‌طور در استان فارس به وفور یافت می‌شود

سلاح‌های موسوم به شورشی در استان‌های غربی
سلاح‌های موسوم به شورشی در استان‌های غربی

مردادماه امسال ۵۰قبضه وینچستر شورشی در کرج کشف شد

همزمان ۴۰قبضه اسلحه شورشی دیگر در اهواز کشف شد

زمستان گذشته ۱۲۶ اسلحه که بخش زیادی از آن

وینچستر شورشی بود در اصفهان کشف و ضبط شد

آذرماه گذشته از کشف بیش از ۱۰۰شات گان وینچستر

در استان گلستان توسط وزارت اطلاعات باخبر شدیم

ما با تشدید رفتارهای مجرمانه ضدامنیتی مواجه هستیم

استفاده مکرر اشرار از سلاح‌های گرم در خیابان‌ها

می‌تواند نوک کوه یخی باشد که امنیت همه را هدف قرار داده باشد

روزنامه حکومتی وطن امروز ۳ آبان ۹۹:

معمای وینچسترها

انتشار فیلمی تکان‌دهنده از درگیری اشرار با سلاح آمریکایی در شمال کشور

حمایت از نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی برای برخورد بدون ملاحظه با عوامل مخل امنیت یک ضرورت بدیهی است.

هفته گذشته یک جوان بسیجی در منطقه استخر تهران مورد هجوم قرار گرفت و (کشته شد) چندی قبل از این حادثه نیز فیلمی از درگیری تعدادی جوان در تهران منتشر شد که به صورت گروهی اقدام به ضرب و شتم یکدیگر در خیابان‌ کرده‌ بودند. درگیری مسلحانه در منطقه سعادت‌آباد تهران هم از جمله فیلم‌هایی بود که اخیرا ایجاد ناامنی توسط اوباش و اشرار در تهران را نشان می‌داد.

همه این موارد نشان می‌دهد ما با تشدید رفتارهای مجرمانه ضدامنیتی مواجه هستیم و این موضوع مخاطرات بسیار جدی به همراه خواهد داشت، بویژه اینکه هر نوع مماشات یا اقدام اشتباه در برخورد قاطعانه با عوامل مخل امنیت قطعا موجب چراغ سبز نشان دادن به اوباش و نارضایتی مردم خواهد شد. اظهارات اخیر رئیسی، رئیس قوه ‌قضائیه در حمایت از نیروی انتظامی و نیز تاکید بر برخورد با اراذل و اوباش در همین راستاست و می‌تواند باعث پشتگرمی ماموران فداکار ناجا در برخورد با عوامل رعب‌افکنی باشد.

وینچستر‌ها در ایران چه می‌کنند؟

در یکی دو سال گذشته حجم اخبار مربوط به درگیری مسلحانه با سلاح وینچستر در ایران بسیار قابل تأمل است. از سوی دیگر کشفیات سلاح وینچستر که در کاتالوگ‌های فروش به عنوان «وینچستر شورشی» عرضه شده، طی یک سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. به عنوان مثال مردادماه امسال ۵۰ قبضه وینچستر شورشی در کرج کشف شد. همزمان ۴۰ قبضه اسلحه شورشی دیگر در اهواز کشف شد. زمستان سال گذشته نیز ۱۲۶ اسلحه که بخش زیادی از آن وینچستر شورشی بود در اصفهان کشف و ضبط شد. آذرماه سال گذشته نیز از کشف بیش از ۱۰۰ شات گان وینچستر در استان گلستان توسط وزارت اطلاعات باخبر شدیم.

سلاح‌های موسوم به شورشی در استان‌های غربی بویژه در لرستان و ایلام و همین‌طور در استان فارس به وفور یافت می‌شود. کما‌اینکه سال گذشته تصاویر قاتل طلبه همدانی با این سلاح ساچمه‌ای نیز منتشر شد.

حوادث رخ داده با این اسلحه به طرز عجیبی در حال افزایش است و نشان می‌دهد قاچاق این اسلحه گرم به درون ایران طی سال‌های اخیر شتاب گرفته است. فروشگاه‌های فروش سلاح در فضای مجازی بشدت افزایش داشته‌اند. حجم دستگیری فروشندگان این سلاح‌ها نیز این موضوع را تایید می‌کند. تجارت اسلحه در مرزهای شرقی و غربی بسیار زیاد شده است.

استفاده مکرر از این سلاح‌های گرم در خیابان‌ها می‌تواند نوک کوه یخی باشد که خدای ناکرده امنیت را مورد هدف قرار داده باشد.(وطن‌امروز۳ آبان ۹۹)

-وطن امروز

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13a54842-7e9a-4d1e-a2c9-f5a493a23673"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات