728 x 90

وحشت رژیم ایران از تمدید تحریم تسلیحاتی و ارجاع پرونده اتمی به‌شورای امنیت

شورای امنیت سازمان ملل
شورای امنیت سازمان ملل

کاظم جلالی سفیر رژیم آخوندی در روسیه تمدید تحریم تسلیحاتی رژیم در سازمان ملل متحد را مرگ برجام دانست. وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیه ۲۴ با نگرانی گفت‌: «اگر آمریکا در برنامه خود برای تحریم تسلیحاتی نظام موفق شود، این به‌معنای مرگ برجام خواهد بود. پس از اجرای نقشه آمریکا، هیچ اثری از توافقهای پیش‌بینی شده در برجام باقی نمی‌ماند». (سایت حکومتی عصر ایران ۱۶تیر۹۹)

عراقچی، معاون جواد ظریف در جلسه مدیران ارشد وزارت‌خارجه رژیم که با حضور جهانگیری معاون اول روحانی برگزار شد، گفت: «آژانس بازی بسیار پیچیده‌ای را در مقابل ما ایجاد کرده» و «احتمال ارجاع پرونده در نشست بعدی شورای حکام به شورای امنیت وجود دارد».

عراقچی با وحشت افزود: «آمریکا همه ظرفیت و توان خود را بسیج کرده است و این بازی خطرناکی است» و «هر حرکتی که (نظام) را در عرصه بین‌المللی به‌عنوان یک تهدید معرفی کند، بازی در زمین آمریکاست. در چنین شرایطی هر اقدامی ممکن است و بنابراین نباید بهانه‌یی به آمریکا بدهیم». ( روزنامه حکومتی رسالت ۱۷تیر۹۹)

روزنامهٔ حکومتی وطن امروز درباره شکست برجام نوشت: در این شرایط انباشت بحرانها حتی بازگشت به روزهای پیش از برجام را تبدیل به یک آرزوی جمعی کرده است. (روزنامه حکومتی وطن امروز۱۷تیر۹۹)

روزنامه حکومتی مستقل نیز نوشت: اکنون سیاست‌های جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه با اعتراض مردم آن کشورها روبه‌رو شده و ضربات امنیتی نیز به ساختار نفوذ امنیتی (نظام) در منطقه وارد شده است. (روزنامه حکومتی مستقل ۱۷تیر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5221b39d-f7ab-48f0-bf73-1c730a84424e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات