728 x 90

تعطیل مراکز رژیم در آلمان یک اقدام دیرهنگام اما ضروری علیه تروریسم و ارتجاع است

اطلاعیه شورای ملی مقاومت  ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

تعطیل مراکز رژیم در آلمان یک اقدام دیرهنگام اما ضروری علیه تروریسم و ارتجاع است که باید با

لیست‌گذاری تروریستی سپاه و اطلاعات رژیم و تعطیل نمایندگیهای آن و اخراج مأموران و مزدوران کامل شود

مقاومت ایران از ۴ دهه پیش خواستار تعطیل مراکز رژیم برای جاسوسی و صدور ارتجاع و تروریسم بوده است

مقاومت ایران ممنوعیت مراکز فاشیسم دینی حاکم بر ایران در هامبورگ و مونیخ و فرانکفورت تحت عنوان ”مرکز اسلامی“ را هر چند با تأخیر زیاد صورت گرفت، یک گام ضروری در مقابله با ارتجاع و بنیادگرایی اسلامی و تروریسم دولتی می‌داند که رژیم ایران پدرخوانده آن در جهان امروز است. این اقدام باید با تعطیلی سفارت و نمایندگیهای رژیم آخوندی و دیگر مراکز رژیم تحت پوش فرهنگی و مذهبی و تجاری و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و اخراج مأموران و مزدوران آنها تکمیل شود.

اسناد به‌دست آمده از دیپلمات تروریست، اسدالله اسدی، فرمانده بمب‌گذاری در اجتماع مقاومت ایران در پاریس در تیرماه ۱۳۹۷ روشن می‌کرد که مرکز اسلامی هامبورگ مورد استفاده وی برای هماهنگیهای تروریستی و جاسوسی بوده است.

مقاومت ایران در چهار دهه گذشته همواره خواستار تعطیل مراکز رژیم برای جاسوسی و صدور ارتجاع و تروریسم تحت پوشهای مختلف بوده است. اطلاعیه‌های نمایندگی شورای ملی مقاومت در آلمان در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳ و ۲۸ ژوییه ۲۰۱۷ دولت آلمان و ارگانهای مسئول در این کشور را به ممانعت از فعالیت کلیه نهادهای وابسته به رژیم ایران فراخوانده و تأکید کرده بود مراکزی مانند مرکز اسلامی هامبورگ به‌هیچ‌وجه نه مسلمانان و نه شیعیان را نمایندگی می‌کنند، بلکه تنها مبلغ دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران و مجری اوامر سپاه پاسداران، نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات ملایان کشورهای مختلف جهان هستند.

سفارتها و نمایندگی‌های رژیم آخوندی و همه مراکز و اماکن رژیم ایران در کشورهای مختلف اروپایی تحت عناوین مذهبی و فرهنگی و تجاری مأموریتی جز اقدامات جاسوسی و تروریستی و دور زدن تحریم‌ها و خرید تجهیزات برای سرکوب و پروژه‌های اتمی ندارند. از این رو مقاومت ایران بار دیگر خواستار تعطیلی آنها و اخراج مزدوران و مأموران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران از این کشورها می‌شود. این لازمه حفظ امنیت در اروپا به‌ویژه حفاظت و امنیت پناهندگان ایرانی است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳ مرداد ۱۴۰۳ (۲۴ ژوئیه ۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2ad85a5-5ef2-4992-a040-17cfafc3a7c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات