728 x 90

وحشت رژیم آخوندی از لیدرهای مجاهدین در کف خیابان

آخوند طیبی‌فر جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در بیرجند
آخوند طیبی‌فر جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در بیرجند

خبرگزاری رسمی رژیم-۱۴ آبان - آخوند طیبی‌فر جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در بیرجند:

۵۰نفر از لیدرهای شناسایی شدهٔ اغتشاشات اخیر مجاهدین بودند

خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) از روابط عمومی سپاه پاسداران در خراسان جنوبی به‌نقل از آخوند طیبی‌فر جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در یک نشست تبیینی سپاه در بیرجند گزارش کرد، ۵۰نفر از لیدرهای اغتشاشات اخیر از مجاهدین بودند. آنها می‌خواستند ایران را سوریه‌ای کنند و به آنها وعده نابودی جمهوری اسلامی و عدم حمایت ملت از این نظام داده شده بود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی در تمام این سالها سخت‌ترین توطئه‌ها و تحریم‌ها را علیه ما انجام دادند، از دشمن جز دشمنی توقعی نیست و اینها با اساس نظام اسلامی اختلاف و دشمنی دارند.

آخوند طیبی‌فر افزود: طراحی فتنه اخیر در کشور برای آبان ماه بود و دشمن در نظر داشت مانند همان سناریویی که در سوریه به کار بردند با کمک افراد و لیدرهای آموزش دیده داخلی و داعش، شروع به فتنه و اغتشاشات در کشور کنند (خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا - ۱۴آبان).

 

رئیس کل دادگستری رژیم در فارس: دستگیری ۳نفر از مجاهدین در شیراز

خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۳آبان ۱۴۰۱: رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۳نفر از عوامل فعال مجاهدین در شیراز خبر داد. موسوی با بیان این‌که فعالیت‌های دستگیر شدگان منحصر به استان فارس نبود و تاکنون فعالیت‌های متعددی را در سراسر کشور داشته‌اند، گفت: دستگیر شدگان نقش طراحی و هدایت پروژه‌های تبلیغی به نفع مجاهدین و رهبر آنها را‌ برعهده داشتند.

وی تصریح کرد: این گروه اخیراً در حال طراحی یک عملیات تخریبی بودند که با رصد اطلاعاتی مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات و همکاری پلیس اطلاعات و شناسایی و با اقدام عملیاتی سازمان اطلاعات سپاه و دستور مقام قضایی دستگیری شدند. این مقام ارشد قضایی استان فارس افزود: از این تیم تروریستی مقادیری مواد منفجره آتش‌زا کشف شده است (خبرگزاری سپاه پاسداران -۱۳آبان).

 

ادعای سپاه پاسداران در مورد دستگیری یکی از سرپلهای مجاهدین در میاندرود مازندران

خبرگزاری رسمی رژیم ۱۲ آبان ۱۴۰۱:

روابط عمومی سپاه ناحیه میاندرود استان مازندران در اطلاعیه‌یی اعلام کرد: با اشراف و رصد اطلاعاتی مستمر، یکی دیگر از سرپل‌های ارتباطی جبهه معاند و مجاهدین با اغتشاشگران داخلی دستگیر شد و جهت طی مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شد.

فرمانده سپاه بابلسر نیز نهم آبان ماه از دستگیری یکی از لیدرهای اعتصابات، شعارنویسی و پخش شب نامه در دانشگاه مازندران خبر داد و گفت: در روزهای گذشته جریان معاند، با سوء‌استفاده از تعدادی از دانشجویان فریب خورده، به‌دنبال درگیری با سلاح گرم و سرد در دانشگاه مازندران بودند که با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

به گفته سرهنگ مصطفی بازوند، در بازجویی از فرد بازداشت شده، ارتباط با شبکه مجاهدین و رسانه‌های ضدنظام محرز شد (خبرگزاری رسمی رژیم -ایرنا ۱۲آبان).

 

رئیس پلیس اطلاعات انتظامی تهران بزرگ

دستگیری سرلیدر اغتشاشات در بلوار کشاورز توسط پلیس اطلاعات تهران در ارتباط با مجاهدین

پاسدار سرهنگ کاویانی: متهم به همراه تعداد دیگری از فریب خوردگان داخلی از مدتها قبل با عضویت در یکی از گروه‌های تلگرامی وابسته به جریان نفاق و دشمنان قسم خورده‌ٔ انقلاب قصد داشته در قبال وعده دریافت گرین کارت و مبالغ هنگفتی که در حدود ۳۰میلیارد تومان وعده داده شده بود هم‌چنان به شعله‌ور ساختن و زنده نگه‌داشتن آشوبهای خیابانی در سطح مناطق پایتخت با انجام تحرکات ایذایی و مقابله‌ای و تخریب اموال عمومی و خصوصی ادامه دهند (خبرگزاری تسنیم رژیم- ۱۴آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ffedbd4-83e7-40d0-819e-3751d0c8a2f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات