728 x 90

وحشت رئیسی جلاد از قیام و مجاهدین: آن چه در آن بهم‌ریختگی و اغتشاش باشد وضعیتش متفاوت است با اعتراض!

کنفرانس مطبوعاتی رئیس جلاد در نیویورک
کنفرانس مطبوعاتی رئیس جلاد در نیویورک

زوزه‌های رئیسی در وحشت از قیام و مجاهدین

آن چه در آن بهم ریختگی و اغتشاش باشد وضعیتش متفاوت است با اعتراض!

برای سازمانی که ۱۷هزار ترور انجام دادند چرا کشورشان را برای اینها مأمن کردند، چرا اینها دو مرتبه باید برای فعالیت میدان پیدا کنند؟

ترور حاج قاسم سلیمانی یعنی ترور قهرمان مبارزه با تروریسم، من سؤالم از آمریکا آن است که مگر شما مدعی مبارزه با تروریسم نیستید؟

در مذاکرات اتمی‌ رفتاری که تاکنون شده رفتاری متفاوت با دولت گذشته آمریکا نبوده و تحریم‌ها افزوده شده

 

رئیسی جلاد در کنفرانس مطبوعاتی خود در نیویورک، وحشت آخوندها را از موقعیت ارتقا یابنده مجاهدین ابراز کرد و شگفتی خود و رژیمش را به نمایش گذاشت.

در حالی‌که سراسر شهرهای میهن در آتش قیام توفنده جوانان و مردم ایران شعله‌ور است و توجه مقامات دولتی و رسانه‌ها را برانگیخته‌ دار و دسته رئیسی جلاد به خبرنگاران حاضر در کنفرانس تأکید کرده بودند که از طرح سؤالات در مورد قیام در ایران خودداری کند اما با وجود این اقدامات رسوا، جلاد قتل‌عام ۶۷ نتوانست وحشت خود را از قیام و مجاهدین پنهان کند.

 

رئیسی جلاد ۳۱شهریور ۱۴۰۱:

اعتراضات صنفی اعتراضات به یک تصمیم اعتراضات نسبت به یک موضوع همواره بوده هست، اعتراضات هم شنیده می‌شود... ... . منتهی مراتب باید تفاوت گذاشت بین اعتراض و اغتشاش این دو تا متفاوتند طبیعتاً اغتشاش یا بهم ریختگی رو هیچکس قبول نداره... ... . . اونی که درش بهم ریختگی باشد اغتشاش باشد طبیعتاً اون وضعیتش متفاوت است با اعتراض.

... ... . جریان تروریستی که در سال۶۰ در جمهوری اسلامی ایران دست به ترور زد و اقدامات نظامی علیه جمهوری اسلامی انجام داد ۱۷هزار نفر رو به‌شهادت رساند رئیس‌جمهور را به‌شهادت رساند نخست‌وزیر رو عالی‌ترین مقام قضایی کشور رئیس دیوان عالی کشور را شهید کرد امامان جمعه را در خیلی از استانها به‌شهادت رساند و ناامنی بسیار ایجاد کرد در کشور... ... . چه اتفاقی افتاد که سازمانی که آنها به‌عنوان سازمان تروریستی اعلام کردند دو مرتبه این سازمان را با آن دارند همکاری می‌کنند و بعضی از عناصرش را در کشور خودتان جای دادند... ... . و آنها دست زدن به ۱۷هزار شهید و تروری که در کشور انجام شده که یکی‌اش رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر بوده خوب این همون استانداردهای دوگانه است که ما در شگفتیم که اینها چه جوابی داره چرا کشورشان را مأمن کردن برای اینها و اینها بتوانند در ان کشور فعالیت داشته باشند این سؤال جدی است که نه فقط ملت ایران ملت‌های آزاده جهان دارند! از کشورهای غربی که چگونه کشور خودشان را اجازه دادند پناه برای اینها بشه و اینها در آنجا جای بگیرند و فعالیت خودشون را علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه بدهند... ... . چرا اینها دو مرتبه باید میدان پیدا کنند برای فعالیت این سؤال جدی هم هست که باید نسبت به این سؤال پاسخگو باشند چرا!؟

ترور حاج قاسم سلیمانی یعنی ترور قهرمان مبارزه با تروریسم من سؤالم از آمریکا آن است که مگر شما مدعی مبارزه با تروریسم نیستید... ... . آیا حاج قاسم سلیمانی جایزه داشت یعنی باید به او جایزه می‌دادیم مدال می‌دادیم مدال قهرمانی... ... . این تروریسم دولتی است رسماً هم رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام می‌کند که به دستور من این کار انجام شده من در سازمان ملل اعلام کردم... ... . که ما از طریق حقوقی و بین‌المللی با جدیت دنبال می‌کنیم برای رسیدگی به این پرونده و محاکمه آمران و مباشران این جنایت و این کار رو حتماً دنبال می‌کنیم که اینها به دست عدالت سپرده بشن... ... .

سیاست دولت ما آن است که ما در مذاکرات شرکت بکنیم توافق خوب هم ازش استقبال بکنیم اما ارتباط دادن به اقتصاد کشور به مسأله برجام مشکلاتی رو برای اقتصاد کشور ایجاد می‌کند... ... . رفتاری که تاکنون شده رفتاری متفاوت با دولت گذشته نبوده یعنی در عمل و اجرا ما دیدیم که اتفاقاتی که توقع می‌رفت اون اتفاقات بیفته، یعنی رفع تحریم‌ها تاکنون اتفاق نیفتاده. بلکه برخی از موارد جدید به تحریم‌ها افزوده شده (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۳۱شهریور).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d09f3eb-7ca4-4572-8596-fbe20a29a4ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات