728 x 90

وحشت امام جمعه‌های خامنه‌ای از بهلاکت رسیدن طلبه‌های فاسد

طلبه‌های فاسد مجازات شده در مشهد
طلبه‌های فاسد مجازات شده در مشهد

امام جمعه‌های خامنه‌ای در نمایشهای جمعه این هفته در شهرهای مختلف بر اساس یک کر هماهنگ، برای سفیدسازی طلاب فاسد در مشهد اقدام کردند.

امام جمعه خامنه‌ای در تبریز برای ایز گم کردن از یک‌سو گفت: اهداف دشمن از حادثه‌ٔ تروریستی اخیر در مشهد مقدس، انحراف افکار عمومی از مسأله‌ٔ فلسطین و قدس، در سطح منطقه‌یی به چالش کشیدن گفتمان مقاومت و در سطح همسایگان ایجاد و تشکیل کدورت بین دو کشور همسایه و دوست است.

محمدعلی آل هاشم این موضوع را به بمب‌گذاری سال۱۳۷۱ در حرم امام رضا (ع) که توسط وزارت اطلاعات برنامه‌ریزی شده بود و به مجاهدین نسبت دادند ولی بعد توسط خود رژیم افشا شد ربط داد و افزود: فردی مسلح به سلاح سرد به سه روحانی ... حمله کرد که ابتدا یک طلبه و سپس دومین آنها نیز به‌شهادت رسید و سومین مورد نیز زخمی است.

آل هاشم علت دیگر را، مجوز قانونی نداشتن ضارب برای ورود به ایران بهانه کرد و گفت: ضارب ازبک تبار بود که سال گذشته به‌صورت غیرقانونی و بدون مجوز از مرز پاکستان وارد ایران شده و در مشهد اقامت می‌کرد. هم‌چنین در یک باربری در مشهد نیز مشغول به کار بود؛ مراجع ذی‌صلاح باید پاسخگو باشند که چرا یک فرد بدون مجوز وارد کشور شده و یک سال هم اقامت داشته است.

امام جمعه خامنه‌ای در ادامه موضوع را به یمن ربط داد و گفت: پیروزیهای یمن و عملیات رزم و انتقام جویانه رزمندگان فلسطینی و مخمصه دشمن در غرب آسیا موجب شده است که به درگیر کردن کشورهای مقاومت مشغول شوند.

 

امام جمعه خامنه‌ای در سی سخت گفت: حجت الاسلام اصلانی و دارایی با زبان روزه و بی‌گناه به‌قتل رسیدند ... این حوادث سناریو دشمنان امت اسلام برای تضعیف وحدت و انسجام اسلامی و جبهه مقاومت است.

 

در مورد این موضوع لازم است به واقعیت پشت‌پرده نیز اشاره شود: طبق گزارشها و اخبار فضای مجازی تعرض‌های فجیع و ضدانسانی از سوی مزدوران عراقی رژیم به خواهر جوان افغانی در مشهد که آخوندها واسطهٔ آن بودند علت برانگیختگی و حملهٔ او با چاقو به آخوندها بوده است.

گفته می‌شود که جوان افغانی خودش از افراد گردان ضدفاطمیون اعزامی رژیم به سوریه است و پدر و عمویش هم از قربانیان همین گردان منفور در سوریه بوده‌اند.

رسانه‌های نیروی قدس و سپاه پاسداران و رئیسی جلاد ۶۷ این سه آخوند را جهادی و اثرگذار و شناخته شده معرفی کردند، پذیرایی حرفه‌یی آنها از مزدوران عراقی رژیم و اراذل حزب‌الشیطان لبنان در مشهد از جمله در ایام مسابقه فوتبال لبنان و رژیم بوده است.

جوان افغانی از فجایعی که به واسطه آخوندها بر سر خواهر و دو تن دیگر از زنان خانواده‌اش آمده بود بستوه آمد و به انتقام مبادرت کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d52bec3-29fa-4ce6-87fe-3564331b74a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات