728 x 90

وحشت از پیامدهای بحران ارز در جلسه سران سه قوه نظام و کشمکش در مجلس ارتجاع

افزایش افسارگسیخته نرخ ارز
افزایش افسارگسیخته نرخ ارز

سران قوای رژیم برای مهار افزایش افسارگسیخته نرخ ارز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم را تصویب کردند. سایت ریاست‌جمهوری رژیم خبر داد: سران قوا و اعضای شورا با تأکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس، قوه قضاییه و دستگاههای اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و به تصویب رساندند.

سایت حکومتی اعتمادآنلاین دوشنبه ۸اسفند: هر لحظه و هر آن باید منتظر یک اتفاق بزرگ و بنیادین بمانیم، کشور وارد فاز مشکلات اقتصادی جدی شده است، ممکن است به‌بهانهٔ مطالبات اقتصادی شعارهای جدی سیاسی طرح شود، ممکن است تعطیلی یک کارخانه، برخورد با یک بانوی ایران، یک اعتراض صنفی جرقه این رخدادهای اعتراضی جدید و فراگیر باشد.

یک کارشناس حکومتی: مردم ایران با شرایط گرانی این روزها دچار زلزله اقتصادی هستند در کنار تحمل گرانی‌ها دارایی پس‌انداز خودشان را هم از دست می‌دهند. طبقه متوسط و پایین‌تر به استقبال فقر مطلق می‌روند این شرایط بغرنج و غیرقابل تحمل مردم را به چه کنم چه کنم انداخته است.

آسوشیتدپرس: در حالی که اعتراضات ضددولتی در سراسر کشور در پنجمین ماه خود قرار دارد ارزش ریال به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

ریال ایران در زمان توافق هسته‌یی سال۲۰۱۵، سی و دو هزار ریال در برابر دلار معامله می‌شد. اما روز یکشنبه ۶۰هزار ریال مبادله شد.

مرکز آمار رژیم ایران هفته گذشته اعلام کرد نرخ تورم در دیماه به ۵۳.۴رسیده است. ایران از ماه سپتامبر – شهریور- با اعتراضات سراسری روبه‌رو بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e636ca72-3fb4-4a4e-b1d6-0ef66153996d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات