728 x 90

وحشت آذری جهرمی از ابعاد استفاده کاربران از فیلترشکنها

وی پی ان
وی پی ان

آذری جهرمی وزیر ارتباطات قبلی رژیم با وحشت از ابعاد استفاده از فیلترشکنها نوشت: تنها ۳۰درصد کاربران گفته‌اند که پیش از ناآرامیهای اخیر از فیلترشکن و پروکسی استفاده می‌کرده‌اند، اما در حال حاضر بیش از ۶۰درصد کاربران از فیلترشکن استفاده می‌کنند. از این تعداد ۳۰درصد از فیلترشکن‌ها پولی و ۷۰درصد از پروکسی‌ها و فیلترشکنهای رایگان استفاده می‌کنند.

وی افزود: اگر ۶۰میلیون کاربر مفروض باشند و به‌صورت میانگین ماهیانه ۱۲۰هزار تومان هزینه کنند به عدد تقریبی ۱۶هزار میلیارد تومان می‌رسیم.

سایت حکومتی خبرآنلاین روز ۵ اسفند نوشت: این رقم معادل دو تا سه برابر درآمد عملیاتی شرکت مخابرات است.

 

آخوند عاملی نماینده خامنه‌ای در اردبیل روز سوم اسفند درباره طرح‌های فیلترینگ رژیم گفت:

خطر عظیمی بچه‌های ما را تهدید می‌کند خطر بسیار جدی است خطر بیخ گوش ما است خطر در منازل ما است سوار بر امواج وارد می شوند بر افکار اندیشه جوانان ما حالا ما چیکار بکنیم این‌که ما بیاییم بگویم فیلتر بکنیم ممنوعیت درست می‌کنیم اینها دیگر امکان ندارد مرزها شکسته شده است قفلها شکسته شده است نشان می‌دهد که دیگه هم‌چنین محدودیتی و هم‌چنین صیانتی ممکن نیست ما باید خودمان را آماده کنیم برای این موج سهمگین، این سونامی.

(تلویزیون شبکه سبلان رژیم سوم اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a13cf65-2ae3-4b97-8d49-7b9eb1e90728"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات