728 x 90

«خبرنگار دوست» ملایان در خدمت «رئیس‌جمهور اعدام»

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

آرم شورا - آلمان

«خبرنگار دوست» ملایان در خدمت «رئیس‌جمهور اعدام»

در شرایطی که رئیسی جلاد ۶۷ رئیس جمهور جدید فاشیسم دینی حاکم بر ایران با موجی از محکومیت‌های جهانی روبه‌روست و در وحشت از شکایتهای بازماندگان قربانیانش به ناگزیر سفرش به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی ملل متحد و به گلاسکو برای شرکت در کنفرانس تغییرات آب و هوا کوپ ۲۶ را لغو کرد، و در حالی‌که از کارزارهای پی‌درپی مجاهدین و مقاومت ایران علیه جنایات این رژیم در داخل و خارج ایران و افشای پروژه‌های ایران بر باد ده آن به خشم آمده است، بار دیگر یک «خبرنگار دوست» به‌نام لوییزا هومریش مذبوحانه تلاش می‌کند با انداختن طوق نجات، به رژیم در حال غرق ملایان امداد برساند. در مارس ۲۰۱۹دادگاه ایالت هامبورگ اشپیگل را وادار کرد بخشهایی از مقاله همین فرد مندرج در این رسانه در تاریخ ۱۶فوریه ۲۰۱۹ علیه مجاهدین را حذف کند.

اکنون به‌نظر می‌رسد که او مأموریت یافته ورسیون دیگری از همان اراجیف مندرس و اکاذیب را این بار به خورد خوانندگان دیسایت بدهد. بدین منظور هومریش خورجینی از اتهامات فرسوده و تاریخ در رفته را که ۳۰سال است وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران علیه مقاومت ایران و رهبران آن تکرار می‌کنند، در قالب ۳۰ سؤال اما به‌مثابه فاکتهای مسلم برای نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان، ارسال کرده و التیماتوم داده است که باید تا دوشنبه ۱۸اکتبر ساعت ۶ بعدازظهر پاسخ بدهد. ما صبح جمعه ۱۵اکتبر وقتی ایمیل را باز کردیم افترا نامه او را دیدیم.

۱- هومریش به هیچوجه یک خبرنگار معمولی نیست، او در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در تهران ”تحصیل“ کرده است و در ژانویه ۲۰۱۸ نیز در ایران بوده است. او با ارگانهای سرکوب و امنیتی در ارتباط بوده است. عکسهای او همراه با بسیجیان پیش از این منتشر شده است (عکس زیر).

-تصویر مزودران

با شگفتی تمام بخشهایی از مقاله مملو از دروغ هومریش علیه مقاومت ایران و مجاهدین مدتی قبل از انتشار دراشپیگل در سایتها و رسانه‌های وزارت اطلاعات ایران منتشر شد.

سند: «سرگذشت غم‌انگیز یک جدا شده»، منتشر شده توسط انجمن پوششی وزارت اطلاعات به‌نام انجمن نجات مرکز کرمانشاه در ۳آذر ۱۳۹۷ (۲۴ نوامبر ۲۰۱۸)

عکسهای وی با مأموران شناخته شده وزارت اطلاعات در آلبانی از جمله با مزدوری به نام حسن حیرانی نیز پیش از این منتشر شده است.

خبرنگار با مزدور وزارت اطلاعات

۲- سی سؤالی که هومریش برای ما فرستاده به‌خوبی نشان می‌دهد که وی مدتیست که روی مقاله سفارشی کار می‌کند، و حالا برای این‌که رفع تکلیف حقوقی و قضایی کرده باشد، این سؤالها را برای ما فرستاده است. با توجه به این سابقه ننگین و تکراری از آنجا که هومریش در رابطه با مجاهدین و مقاومت ایران فقط یک رله کننده وزارت بدنام اطلاعات در ایران شناخته می‌شود، مقاومت ایران او را به‌عنوان یک خبرنگار بی‌طرف نمی‌شناسند و با او ارتباطی نداشته و نخواهد داشت.

۳-مجاهدین و مقاومت ایران تاکنون در دهها دادگاه در آمریکا و انگلستان و فرانسه و سوئیس و لوکزامبورگ (دیوان عدالت اروپا) و ایتالیا و آلمان با ارائه دهها هزار سند و مدرک با انبوه اتهامات آخوندساخته مقابله کرده و به همه سؤالات و اتهامات و دعاوی این رژیم و پشتیبانان و مزدوران آن پاسخ داده‌اند و در همه این دادگاهها پیروز شده‌اند. کما این‌که دادگاه ایالت هامبورگ در مارس ۲۰۱۹ به اشپیگل و در ژوئن ۲۰۲۰ به فرانکفورتر آلگماینه دستور داد ادعاهای خلاف واقع و ناوارد علیه مجاهدین را از مقالاتشان حذف کنند.

آسوشیتدپرس در ۲۶مارس ۲۰۱۹ در این رابطه نوشت:

«یک دادگاه آلمانی به هفته‌نامه اشپیگل دستور داد بخشهایی از یک مقاله که در آن آمده که یک گروه مخالف ایرانی تبعیدی به "شکنجه"و"ترور روانی" مبادرت می‌ورزد، را حذف کند. و توضیح می‌دهد که این مقاله اثباتگر چنین اتهاماتی نمی‌باشد.

دادگاه ایالت هامبورگ در حکم خود اعلام کرد که این مجله را ۲۵۰هزار یورو (حدود ۲۸۲هزار دلار) جریمه می‌کند، چنان‌چه این قسمتها از مقاله در مورد اقامتگاه مجاهدین خلق در آلبانی حذف نشوند».

لینک حکم دادگاه هامبورگ

۴- باید یادآوری کرد که ۳۸۰۰تن از مجاهدین به مدت ۱۶ماه در ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ در کمپ اشرف در عراق به وسیله ۹ آژانس آمریکایی مورد تحقیق قرار گرفتند و از همه این‌گونه اتهامات مبرا شناخته شدند. نیویورک تایمز ۲۷ ژوییه ۲۰۰۴ در مقاله مفصلی نوشت:

«به گفته مقامات ارشد آمریکا، یک تحقیقات ۱۶ماه توسط ایالات متحده هیچ مبنایی برای ادعای جرم علیه گروه اپوزیسیون ایرانی در عراق در مورد نقض قوانین آمریکا پیدا نکرده است... . مقامات ارشد آمریکایی گفتند مصاحبه‌های مفصل با مقامات وزارتخارجه، و اف.بی.آی به هیچ مبنایی برای ادعای جرم علیه این گروه (مجاهدین خلق) پیدا نکرده است. تا آنجا که به مجاهدین خلق ایران مربوط می‌شود ایالات متحده به‌نظر نمی‌رسد مدرکی برای متهم کردن اعضای مجاهدین به ارتکاب اقدامات تروریستی داشته باشد و اعضای آن اکنون توسط ارتش آمریکا از موقعیت افراد حفاظت‌شده برخوردار هستند».

۵-سرهنگ دیوید فیلیپس (ژنرال فیلیپس بازنشسته کنونی) که تیپ تحت فرماندهی او حفاظت از کمپ اشرف را از سال۲۰۰۳ تا ۲۰۰۴ برعهده داشت در نامه‌یی خطاب به کنث راث رئیس دیده‌بان حقوق‌بشر تاریخ ۲۷مه ۲۰۰۵ در پاسخ به دروغهایی که همگنان هومریش در گزارش دیده‌بان حقوق‌بشر سر هم کرده بودند نوشت:

«طی یک دوره یکساله من در جریان گزارشهای بی‌شماری از شکنجه، مخفی کردن سلاح و زندانی کردن افراد برخلاف خواست خودشان توسط رهبری مجاهدین خلق قرار گرفتم. من به واحدهای تحت‌ امرم دستور دادم هر یک از این اتهامات را مورد تحقیق قرار دهند. در بسیار موارد من شخصاْ تیمهای بازرسی را در بازدیدهای اعلام نشده از تأسیسات مجاهدین که اتهام زده می‌شد این بدرفتاریها صورت گرفته است رهبری کردم. در هیچ زمانی در این دوران ۱۲ماهه ما هیچ سند معتبری که اتهاماتی را که شما در گزارش خودتان مطرح کرده‌اید تأیید نمایند پیدا نکردیم. من شخصاْ و به‌طور خصوصی با اعضای مجاهدین صحبت کرده‌ام. در هیچ زمانی هیچ عضوی از اعضای جوان زن و مرد تا رهبری بسیار ارشد هیچیک از آنچه را که در گزارش اخیر شما به آنها اشاره شده است مطرح نکردند... . من هرگز حادثه‌ای را کشف نکردم که یک زن یا مرد در سازمان برخلاف میل خودش نگاه داشته شود. من شاهد یک آزادی کامل انتخاب از جانب اعضای مجاهدین برای این‌که در سازمان بمانند یا آنرا ترک کنند بودم».

۶-سرهنگ جولی نورمن مسئول حفاظت اشرف در در ۲۴اوت ۲۰۰۶ طی نامه‌یی نوشت:

«هیچ زندانی در اشرف وجود ندارد. هیچ تعهدی هم برای ماندن در اشرف وجود ندارد. همه هر زمان که بخواهند آزاد هستند صفوف مجاهدین را ترک کنند. برای حراست از امنیت و اطلاعات سری ساکنان اشرف و خانواده‌هایشان در ایران کسانی که مجاهدین را ترک می‌کنند و می‌خواهند مستقیماً به ایران بروند حداقل سه هفته در تیف (کمپ آمریکاییان) قبل از ترکشان باقی می‌مانند و اسامی آنها به مجاهدین سه هفته قبل از خروجشان داده می‌شود تا مجاهدین بتوانند ضربات اطلاعاتی ناشی از ترک آنها را حل و فصل نمایند».

۷-هومریش در کارزار ننگین شیطان‌سازی در خدمت جلادان حاکم بر ایران تلاش کرده است یک اقدام عمیقاً انسانی مجاهدین یعنی فرستادن صدها طفل خردسال به خارج از عراق در سال۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ و نجات آنها از زیر یکی از سهمگین‌ترین بمبارانهای تاریخ، به درخواست والدینشان با هزینه و انرژی و پذیریش ریسکهای کلان از سوی مجاهدین را بر سر مجاهدین چماق کند و بازگشت داوطلبانه برخی از آنها در سالهای بعد به نزد والدینشان را سربازگیری کودکان زیر سن قانونی جلوه دهد. جدا کردن اجباری فرزندان از والدینشان یا به کار گرفتن افراد زیر سن قانونی به آموزش یا کار نظامی، دروغهایی است که به گواهی اسناد و مدارک سال‌ها قبل برای اولین بار توسط رژیم آخوندی ابداع شده تا بر نقض حقوق‌بشر و اعدام کودکان سرپوش بگذارد و حالا توسط هومریش در قالب سؤالاتش بعنوان فاکت مطرح می‌شوند.

مجله فوکوس در ۲۱ژوئیه ۲۰۰۳ به حکم دادگاه برلین اتهامات پیشین در مورد همین کودکان علیه مجاهدین را تکذیب و تصحیح کرد (متن ضمیمه است).

 

-متن نامه

 

۸-کاش هومریش که دو دهه به عقب برگشته و بار دیگر «مدافع حقوق کودکان» مجاهدین شده است، یک بار هم در مورد ۴۴۰هزار کودکان دانش‌آموز می‌نوشت که ملایان حاکم بر ایران به میدانهای مین در جبهه‌های جنگ با عراق فرستادند (وزیر آموزش و پرورش خمینی ۵ژانویه ۱۹۸۹). رژیم هم‌چنین هر سال در روز ۳۰اکتبر یادبود ۳۶هزار دانش‌آموز خردسال قربانی را گرامی می‌دارد. هومریش هم‌چنین صدها جوان زیر اعدامی در ایران را که از سنین زیر ۱۸سال در زندان به‌سر می‌برند و نیز هزاران نوجوان مجاهد و مبارزی که در بین سنین ۱۳ سالگی تا ۱۸ سالگی اعدام شده‌اند عمداً از یاد برده است. این به راستی شرم‌آور و ضدانسانی است.

۹-هرگاه رژیم آخوندی در تنگنا گیر می‌کند تحقیقات یک «خبرنگار دوست» و یک کمپین علیه مجاهدین خلق شروع می‌شود. حکم دادگاه جزایی فدرال سوئیس در مورد بازگشایی پرونده ترور دکتر کاظم رجوی در سال۱۹۹۰ بر اساس نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت، شکایت قربانیان قتل‌عام ۶۷ در انگلستان از رئیسی و محاکمه یکی از دژخیمان و دست‌اندرکاران اعدام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال۱۹۸۸ فتوای خمینی عرصه را بر ملایان تنگ کرده است. از قضا به این خاطر نیز این اقدامات خبرنگار سایت (لوییزا هومریش بسیار سؤال برانگیز است. دژخیم علی فلاحیان وزیر سابق اطلاعات آخوندها و کسی که از سوی قضاییه آلمان و سوئیس به‌خاطر تروریسم تحت تعقیب است در ۱۸تیر ۱۳۹۶ گفت «وزارت اطلاعات برای جمع‌آوری اطلاعات، پوشش لازم دارد چه در داخل چه در خارج. ما یک مأمور اطلاعاتی را نمی‌فرستیم آلمان یا آمریکا بگوید من از وزارت اطلاعات هستم پوشش کارِ بازرگانی یا خبرنگاری لازم است».

۱۰- نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران سردبیران و مسئؤلان دیسایت را فرا می‌خواند تا اجازه ندهند، دی سایت با افترائات یک ”خبرنگار“ معلوم‌الحال آلوده شود. فواید زودگذر چنین خدمتگذاریهایی به دیکتاتوریهای کثیف بسا کمتر از بی‌آبرویی نزد ملت بزرگ ایران و مقاومت سرفراز آنان برای دمکراسی و حقوق‌بشر است که تاکنون ۱۲۰هزار شهید تقدیم راه آزادی کرده که ۹۰درصد آنها از مجاهدین هستند.

ما متعاقباْ جزییات و اطلاعات بیشتر درباره کارزار شیطان‌سازی و تروریسم علیه مقاومت ایران را به اطلاع سردبیر می‌رسانیم و حق خود را برای مراجعه به دادگاه در مورد افترائات محفوظ می‌داریم.

 

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان

۲۳ مهر ۱۴۰۰ – ۱۵اکتبر ۲۰۲۱

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b39ed588-1d38-4dee-86e1-dfc3bd5147ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات