728 x 90

واکنش‌های شدید و حملات به پزشکیان بعد از نشست خبری

پزشکیان
پزشکیان

گودرزی نماینده مجلس رژیم:

جناب آقای دکتر پزشکیان انقلاب اسلامی صادر شد دیر آمدی برادر!

‌عکس آقا را جوانها بلند می‌کنند و در برابر کاخ سفید!

امروز موشک هایپرسونیک پرتاب می‌کنند به قلب دشمن!

 

گودرزی، مجلس ارتجاع ۲۷شهریور ۱۴۰۳

عباس گودرزی نماینده مجلس: تذکری من به رئیس محترم جمهور می‌دهم جناب آقای دکتر پزشکیان انقلاب اسلامی صادر شد دیر آمدی برادر، انقلاب اسلامی زمانی صادر شد که موج بیداری اسلامی دنیا را فراگیر کرد انقلاب اسلامی زمانی صادر شد که در مقابل کاخ...

‌عکس آقا را جوانها بلند می‌کنند، انقلاب اسلامی زمانی صادر شد که جوانهای جبهه مقاومت که با سنگ علیه اسراییل ایستادگی می‌کردند امروز موشک هایپرسونیک الحمدالله پرتاب می‌کنند به قلب دشمن، انقلاب اسلامی را اگر می‌خواهی صدورش را ببینی برو پیاده‌روی نجف تا کربلا عزیز من، من خواهشم این است که رعایت بفرمایید در اظهارات شما رئیس‌جمهور اسلامی ایران با عظمت مقتدر هستید، من خواهشم این است در اظهارات بگونه‌ای صحبت نشه که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم امیدوار بشوند.

 

کیهان خامنه‌ای:

بازتاب اظهارات نسنجیده رئیس‌جمهور درباره برادری با آمریکا

توصیه دلسوزانه این است که از اطرافیان ناآگاه و غافل فاصله بگیرد

کیهان خامنه‌ای با تیتر «بازتاب اظهارات نسنجیده رئیس‌جمهور درباره برادری با آمریکا!» نوشت:

رسانه‌های عربی و انگلیسی در بازتاب سخنان نشست خبری رئیس‌جمهور، با تأکیدی ویژه بر موضع وی درباره برادری با آمریکا از این سخن رئیس‌جمهور سوءاستفاده کردند.

در این میان برخی از رسانه‌های عربی هم‌چون العربیه با تمرکز ویژه بر سخنان پزشکیان درباره برادری با آمریکا با سوءاستفاده از این جمله و موضع‌گیری پزشکیان سعی در تبلیغات منفی علیه کشورمان در اذهان عمومی در جهان اسلام و القای دروغ همکاری پشت‌پرده ایران و آمریکا دارند.

العربیه در همین راستا سخن پزشکیان را این‌گونه پوشش داد: «ما برادر آمریکایی‌ها هستیم».

توصیه دلسوزانه کیهان به رئیس‌جمهور محترم این است که از برخی از اطرافیان ناآگاه و غافل نسبت به منافع ملی فاصله بگیرد.

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۲۷ شهریور نوشت: محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور گفت: پزشکیان بر آیات و روایات و خطابه‌های نهج‌البلاغه استناد می‌کنند لکن در انتصاباتی که شاهد آن هستیم، برخی افرادی سابقه خوبی ندارند. این موضوع به نفع نظام اسلامی نیست که تحت عنوان وفاق ملی همه افراد باسابقه خوب و بد و محسن و مسی را در یکجا جمع کنیم که اگر این‌گونه عمل کنیم، افراد نیکوکار و خوش‌سابقه بی‌رغبت می‌شوند و افراد بدنام به رفتار بدشان تشویق می‌شوند.

 

به‌دنبال انتشار حملات رئیس دیوان عالی رژیم به پزشکیان درباره تنظیمات و اظهاراتش در کنفرانس مطبوعاتی، خبرگزاری رسمی رژیم که در اختیار دولت پزشکیان است، روز چهارشنبه ۲۸ شهریور، بدون هر گونه مراعات، صریحاً در جنگ گرگها حرفهای آخوند جعفر منتظری رئیس دیوانعالی رژیم را حاشا و انکار کرد و نوشت: اظهارات منتسب به رئیس دیوان عالی کشور در انتقاد از رئیس‌جمهور صحت ندارد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98bdeb23-391a-4e18-9a68-54b456e83c17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات