728 x 90

واکنش وحشت آلودپاسدار علی لاریجانی به فعال شدن مکانیسم ماشه

پاسدار علی لاریجانی
پاسدار علی لاریجانی

رئیس مجلس ارتجاع پاسدار علی لاریجانی، در واکنشی وحشت آلود نسبت به فعال شدن مکانیسم ماشه توسط کشورهای اروپایی و ارجاع پرونده برجام به شورای امنیت و بازگشت تمامی تحریم‌ها علیه رژیم، به تهدیدی احمقانه متوسل شد که تلویحا به‌معنی خودزنی و قطع همکاری با آژانس است.

تاسف‌آور این است که یکی از وزرای کشورهای اروپایی با صراحت اعلام کرده است که آمریکا ما را تهدید کرده که اگر از مکانیزم ماشه استفاده نکنیم، تعرفه واردات اتومبیل به آمریکا را ۲۵درصد افزایش می‌دهیم. اگر اروپا به هر دلیلی رفتاری غیرعادلانه در استفاده از ماده۳۷ توافق‌نامه هسته‌یی داشته باشد، آنگاه جمهوری اسلامی تصمیم جدی در همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌یی خواهد داشت و طرح آن در مجلس آماده است.

پاسدار لاریجانی با سوز و گداز از حذف فله‌یی اعضای کاندیدشده مجلس رژیم، به التماس و درخواست از باند رقیب روی آورد و گفت: رد صلاحیت حدود ۹۰تن از اعضای فعلی مجلس «در شرایط فعلی... به صلاح نیست» در رد صلاحیت برخی از نمایندگان فعلی و نمایندگان ادوار از جانب سخنگوی محترم شورای نگهبان مطلبی در رسانه‌ها منعکس شد که رد صلاحیتها عمدتاً مربوط به سوءاستفاده اقتصادی بوده است. این مطلب درست نیست،

البته برخی این‌گونه بوده، حال چرا باید مطلب درست منعکس نشود که بیگانگان از آن سوءاستفاده کرده و نظام را متهم به فساد کنند؟ در نظریه هیات محترم مرکزی نظارت بر انتخابات در موارد بسیاری موضوع عدم احراز ذکر شده که در شرایط فعلی کشور این مسأله به صلاح نیست و دیدید که چه سو استفاده‌ای از این امر رئیس‌جمهور نااهل آمریکا کرد،، اما امیدواریم در بررسی شورای محترم نگهبان که هنوز زمان برای اظهارنظر دارند، حتی‌المقدور مرتفع گردد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1704f9c6-e189-4d8c-b4bd-5be250186dab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات