728 x 90

واکنش واعظی به رد لایحه بودجه از طرف مجلس ارتجاع

واعظی معاون آخوند روحانی
واعظی معاون آخوند روحانی

واعظی رئیس دفتر روحانی روز چهارشنبه ۱۵بهمن در واکنش به رد لایحه بودجه از طرف مجلس ارتجاع با طعنه گفت: Lبابت آنچه دیروز اتفاق افتاد باید از مجلس تشکر کنیم به‌دلیل این‌که کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را به هم زده بود».

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم - ایرنا ۱۵بهمن، وی افزود: «برخلاف ادعاهایی که کمیسیون تلفیق می‌کرد که نباید بودجه رانتی شود خودشان واردات ماشین لوکس را از مناطق آزاد، آزاد کردند این خودش رانت است مالیاتها و عوارضی ببندیم که قابل وصول نباشد».

جهانگیری معاون اول آخوند روحانی در جریان جنگ گرگها در رد لایحه بودجه با حمله به مجلس ارتجاع گفت: «وقتی بودجه رد می‌شود معنی‌اش این است که مجلس خوب نتوانستند بحث بودجه را مدیریت کنند».

وی افزود: ۶بهمن نامه‌یی به خامنه‌ای نوشتم و مقداری مسائل بودجه را گفتم. ساعت یک و نیم یعنی دو ساعت و نیم بعد به ما از دفتر زنگ زدند که پاسخ را آقا دادند و بیایید بگیرید. پاسخ خطاب به قالیباف بود برای این‌که به مسائل توجه شود. اگر بعد از همان نامه یک جلسه با دولتیها گذاشته بودند مسائل حل می‌شد (خبرگزاری ایرنا رژیم ۱۵بهمن).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9fa01ed-111a-41f6-9941-a04ec0bea285"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات