728 x 90

واکنش‌ها در مورد عقب‌نشینی تاکتیکی خامنه‌ای در حمله به اسراییل

موشکی رژیم - عکس از آرشیو
موشکی رژیم - عکس از آرشیو

پاسدار کوثری، عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم درباره سخنرانی اخیر خامنه‌ای در مورد عقب‌نشینی تاکتیکی گفت: عقب‌نشینی تاکتیکی صرفاً تحلیل صحبت‌های رهبری است. پاسخ اسراییل را می‌دهیم حتی اگر در غزه آتش‌بس شود.

سایت حکومتی دیده‌بان ایران روز ۲۸مرداد نوشت: کوثری، با تأکید بر این‌که ما نباید هیچ‌گاه برای انجام عملیاتی که می‌تواند بسیار بزرگ باشد، عجله کنیم گفت: تصمیم‌گیری درباره نحوه پاسخ به این رژیم حق قانونی ما است و نباید کسی این‌طور تصور کند که اگر در غزه آتش‌بس اعلام شود، ما هم از حق خودمان گذشت خواهیم کرد.

 

از سوی دیگر، روزنامه حکومتی ستاره صبح روز ۲۷مرداد نوشت: ماهیت جنگ خسارت آفرین است مردم از جنگ هراس دارند، چون جنگ یا سایه آن روح و روان مردم را می‌آزارد و دارایی‌های آنها را می‌بلعد. پس همان‌طور که تاکنون حمله صورت نگرفته در آینده نیز از حمله خودداری شود. انتقام ترور هنیه در تهران را واگذار کنید به حزب‌الله و حماس.

این منبع در مورد زهر خوردن خمینی در جنگ ضدمیهنی نوشت: هاشمی رفسنجانی اعلام کرد جنگ ۱۰۰۰میلیارد دلار به کشور خسارت وارد کرد. این جنگ امکان جلوگیری داشت، می‌شد پس از فتح خرمشهر آن را پایان داد و ۱۰۰۰ میلیارد دلار را در عمران و آبادی کشور خرج کرد سرانجام فرمانده کل قوا با صدور بیانیه‌یی گفت: با نوشیدن جام‌زهر قطعنامه ۵۹۸ را می‌پذیرم. روز ۲۷ تیر ۱۳۶۷ قطعنامه پذیرفته شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ea97020-2fa3-4515-8bbd-30317e4b77b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات