728 x 90

واکنش مستأصلانه رژیم در قبال تحریم‌های جدید اروپا و انگلستان

اروپا و انگلستان
اروپا و انگلستان

واکنش مستأصلانه رژیم در قبال تحریم‌های جدید اروپا و انگلستان

تحریم ۱۲شرکت و نهاد و ۱۵فرد اروپایی و ۸ انگلیسی توسط حکومت آخوندی

شماری از حامیان مقاومت از جمله خانم میشل دووکولور نماینده پیشین مجلس ملی فرانسه و فردریک رایس نماینده بلژیکی پارلمان اروپا از حامیان مقاومت

در لیست تحریم‌های رژیم هستند

 

خبرگزاری رسمی رژیم - ایرنا- دوم اسفند ۱۴۰۱ گزارش داد که وزارت‌خارجه رژیم ۱۲شرکت و نهاد، ۱۵فرد اروپایی و ۸ انگلیسی را در واکنش تحریم‌های جدید اتحادیه و انگلستان، مورد تحریم قرار داده است.

در بیانیه وزارت‌خارجه رژیم آمده است، به‌عنوان عمل متقابل، اشخاص و نهادهای زیر را در حوزه اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس به‌علت حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی، تحریک و تشویق به اقدامات تروریستی و خشونت علیه مردم ایران، دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی، ترویج خشونت و ناآرامی در ایران، نشر اکاذیب و ترویج اطلاعات غلط در مورد ایران و نیز مشارکت در تشدید تحریم‌ها، تحت تحریم قرار می‌دهد.

در لیست وزارت‌خارجه رژیم شماری از حامیان مقاومت ایران از جمله فردریک رایس Fredrique Ries، نماینده بلژیکی پارلمان اروپا، خانم میشل دووکولور Michèle de Vaucouleurs، نماینده سابق مجلس ملی فرانسه دیده می‌شوند.

 

وزارت‌خارجه رژیم آخوندی هم‌چنین کاردار انگلستان در تهران را احضار کرد و تحریم‌های جدید این کشور علیه حکومت آخوندی اعتراض کرد. خبرگزاری حکومتی ایسنا گزارش داد: در این ملاقات رئیس اداره سوم غرب اروپا طرح ادعاهای بی‌پایه و اساس را تداوم سیاست ایران هراسی خوانده و خواستار توقف این رویکرد غیردوستانه دولت بریتانیا شد.

(خبرگزاری حکومتی ایسنا سوم اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb3f57a0-12da-470f-8ddd-4839a51c7caf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات