728 x 90

واکنش رژیم آخوندی به سه کنفرانس مکه: ‌شماری از حکام عرب طی سه اجلاس گردهم آمدند تا سمت و سوی پیکان تهدید را به سمت نظام تهران نشانه بگیرند

کنفرانس مکه
کنفرانس مکه

سه کنفرانس پیاپی در مکه با حضور بیشترین شمار سران کشورهای عربی و اسلامی که طی سالهای گذشته سابقه نداشت، و اجماع و صف‌آرایی سیاسی این کشورها در برابر رژیم ولایت فقیه آنهم در روز نمایش دجالگرانه قدس در ایران و تلاش رژیم با هدف منحرف کردن توجهات از تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم، یک ضربه سنگین بر حکومت آخوندی در بحبوحه بحرانهای منطقه بود. به‌خصوص که سران کشورهای عربی و اسلامی ضمن تأکید بر موضوع فلسطین رودرروی نمایشات آخوندها، تروریسم و افراط‌گرایی و حملات تروریستی مزدوران رژیم به عربستان و کشتی‌ها در ساحل امارات را محکوم کردند و از جامعه جهانی خواستار عمل به مسئولیتهای خود در حفظ امنیت و صلح در منطقه شدند.

 

حکومت آخوندی در واکنشی زبونامه در روزنامه سپاه پاسداران رسید دریافت این ضربه را به‌وضوح داد و با سوزوگداز نوشت: در مکه قبله اصلی مسلمانان، شماری از حکام عرب طی سه اجلاس پی‌درپی گردهم آمدند تا سمت و سوی پیکان تهدید را به سمت نظام تهران نشانه بگیرند آنها سیاست خارجی و منطقه‌یی جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

 

عادل الجبیر: کشورهای عربی و اسلامی‌ رفتارهای رژیم ایران را نمی‌پذیرند

روزنامه الشرق‌الأوسط(لندن) امروز دوشنبه ۱۳خرداد به‌ نقل از عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی نوشت: رژیم ایران به حاکمیت کشورهای همسایه احترام نمی‌گذارد. جهان اسلام رفتارهای این رژیم را نمی‌پذیرد. دو نشست سران شورای همکاری خلیج‌فارس و سران اتحادیه عرب به‌طور روشن رژیم ایران را محکوم کردند. نشست سران سازمان همکاری اسلامی‌ رفتارهای رژیم ایران مانند حمله به نفتکش‌ها و حمله به مراکز نفتی عربستان را محکوم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/405b3706-7b11-474e-ba41-c62f47eb66ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات