728 x 90

واکنش رئیسی جلاد و امیرعبداللهیان از طرح کنگره آمریکا برای حمایت از تأسیس یک «جمهوری دموکراتیک» در ایران - (هک تلوبیون رژیم)

طرح کنگره آمریکا برای حمایت از تأسیس یک «جمهوری دموکراتیک» در ایران
طرح کنگره آمریکا برای حمایت از تأسیس یک «جمهوری دموکراتیک» در ایران

زوزه‌های وحشت در نمایش ۲۲بهمن

رئیسی جلاد

مجاهدین ۱۷هزار نفر را کشتند بسیاری از مسئولان را کشتند

مجاهدین را در لیست سیاه و در لیست تروریستها قرار دادند

و باعث شگفتی و تعجب است که دیروز کنگره آمریکا می‌آید

مجاهدین را از لیست سیاه خارج می‌کند

به آنها میدان می‌دهد به آنها توجه می‌کند

 

خبرگزاری حکومتی ایلنا

در حالی که مراسم چهل و چهارمین سالگرد انقلاب از شبکه خبر در حال پخش بود

در میانه سخنرانی رئیس‌جمهور این شبکه برای لحظاتی هک شد

 

رئیسی جلاد ۲۲بهمن ۱۴۰۱

ما امروز فقط جمع نشدیم که بیست و دو بهمن ۵۷ را گرامی بداریم آمدیم بگوییم بیست و دو بهمن۱۴۰۱ با حضور مردم با شکست دشمنان و با پیروزی جبهه انقلاب یک بار دیگر رقم خورده است.

این اعلام اعلام یک ۲۲بهمن دیگر است در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ببینید در این یک سال چه کردند دشمنان چه فتنه و توطئه‌هایی که انجام دادند

منافقین کوردل ۱۷ هزار نفر از مردم ما را به‌شهادت رساندند و بسیاری از مسئولان را به‌شهادت رساندند ائمه جمعه بزرگوار اعلام کردند منافقین را در لیست سیاه و در لیست تروریست‌ها و باعث شگفتی و تعجب است که دیروز کنگره آمریکا می‌آید منافقین را جریان تروریستی که همه عالم قبول کرده اینها تروریست هستند از لیست سیاه خارج می‌کنه به اونها میدان می‌دهد به اونها توجه می‌کند.

خودشان اعلام کردند فشار حداکثری مفتضحانه شکست‌خورده است.

وقتی دیدند که ملت بزرگ ایران پروژه تحریم‌های آنها را خنثی کرد وقتی کشور متوقف نشده در حال پیشرفت است دست به یک توطئه دیگر زدند پروژه آشوب و اغتشاش را کلید زدند تصور کرده‌اند با پروژه آشوب و اغتشاش می‌توانند کشور را دچار توقف کنند در این عرصه یک جنگ ترکیبی به راه انداختند جنگ سیاسی اقتصادی رسانه‌یی روانی ادراکی و شناختی در همه حوزه‌ها یک کار ترکیبی را رقم زدند.

در هسته‌یی ما در جایگاه مدعی هستیم و شما متهم ما تمام نظارت‌های آژانس بین‌المللی رو قبول کردیم سال‌ها نظارت وجود دارد پانزده بار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده ایران هیچ‌گونه انحرافی در فعالیت‌های هسته‌یی ندارد اما شما کلاهک‌های هسته‌یی دارید شما بمب هسته‌یی دارید، شما در جایگاه متهم هستید و ما در جایگاه مدعی در مبارزه با تروریسم ما امروز در جایگاه مدعی هستیم.

در حقوق‌بشر جمهوری اسلامی ایران در جایگاه مدعی است و شما آمریکا و اقمارش در جایگاه متهم قرار دارید و باید به بشریت جواب بدهید چرا این‌قدر علیه حقوق انسان و حقوق‌بشر جنایت کردید.

 

(هک تلوبیون مرجع پخش کننده کانالهای تلویزیونی رژیم)

نوشتاری هک: هموطن منابع مالی ما ملت ایران به جای بهبود کیفیت زندگیمان توسط تازیان جمهوری اسلامی به چپاول می‌رود وقت آن رسیده که خر را عوض کنیم نه پالانش را با اتحاد راسخ و با انسجام ملی پول هایمان را از بانک‌های رژیم فاسد جمهوری اسلامی خارج می‌کنیم وعده ما در خیابان‌ها ۲۷ بهمن مرگ بر خامنه‌ای مرگ بر جمهوری اسلامی

 

(ادامه پخش سخنان رئیسی)

روز به روز بر اقتدار ملت ایران بر اقتدار این پرچم بر اقتدار این ملت افزوده و افزود و افزوده خواهد شد.

و اما کسانی که در این اغتشاشات فریب دشمن را خورده‌اند عده قلیل اونها باید بدانند آغوش ملت باز است برای پذیرش آنها با عفو و بخششی که ایشان فرمودند امروز آغوش ملت باز است و این آغوش باز ملت باید همه آنها که دچار فریب شده‌اند پشیمان کرده باشد که بحمدالله امروز آثارش مشخص است فهمیده‌اند که دشمن دنبال فریب بوده دنبال شیطنت بوده و راه برای توبه و بازگشت باقی است دولت هم خود را مکلف می‌داند در همین مسیر حرکت کند.

 

امیرعبداللهیان وزیر خارجه رئیسی جلاد هم به‌خاطر قطعنامه شماره ۱۰۰ که توسط ۱۶۶نمایندهٔ کنگره آمریکا ارائه شد، سوزوگداز کرد و نوشت: قطعنامه بی‌ارزش کنگره آمریکا در حمایت از مجاهدین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به‌دنبال استفاده ابزاری از تروریسم هستند (خبرگزاری حکومتی فارس ۲۲بهمن).

پاسدار وحیدی، وزیر کشور رئیسی جلاد، در جریان نمایش ۲۲بهمن رژیم، وحشت خود را از دشمن برانداز نظام ابراز کرد و گفت: یک دشمن ما که خودشان تروریست هستند، ۱۷هزار از عزیزان ما را در این سرزمین ترور کردند، اونها شدند منادی آزادی، وای بر آزادی که اونها منادی اون باشند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2f0f56bb-8a23-4366-8e94-88fdb4b5b7c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات