728 x 90

واکنش خامنه‌ای نسبت به اعتراضات در دیدار با مجمع تشخیص مصلحت نظام زهوار در رفتهٔ آخوندی

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

خامنه‌ای در دیدار با مجمع تشخیص مصلحت نظام زهوار در رفتهٔ آخوندی

‍امروز دخالت دشمنان در این حوادث اغتشاشات خیابانی مورد تأیید همه هست

یعنی یک چیز خودجوش درونی نیست آقایان هر کدام در این زمینه نظر می‌دهند صحبتی می‌کنند

این را توجه باید داشته باشند و توجه بدهند

 

ایجاد هیجان، تشویق، راه نشان دادن، اینجور کوکتل مولوتوف بسازید

اینجور چه کنید، اینها کارهایی است که واضح است که دارد انجام می‌شود

این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است

 

برخی از این افراد عامل دشمن هستند و برخی هم افراد هیجان زده هستند

در مورد دسته دوم باید کار فرهنگی انجام گیرد

اما در خصوص دسته اول، مسئولان قضایی و امنیتی باید وظیفه خود را انجام دهند

کار فرهنگی جای خود و کار قضایی و امنیتی هم در جای خود

 

خامنه‌ای جنایتکار در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظامش گفت: ‍امروز دخالت دشمنان در این حوادث اغتشاشات خیابانی مورد تأیید همه هست این جور نیست که حالا یکی ادعا کند یکی بگوید آقا به چه دلیل، نه همه قبول دارند این را یعنی واقعاً روشن شده واضح شده، حتی صاحبنظران بی‌طرف خارجی هم تصریح کردند به این معنا، قبول دارند یعنی یک چیز خودجوش درونی نیست این تحریکات البته ممکن است از یک زمینه‌هایی استفاده کرده باشند لاکن تحریکات تبلیغاتی و اثرگذاری فکری و اینها ایجاد هیجان، تشویق، راه نشان دادن، اینجور کوکتل مولوتوف بسازید، اینجور چه کنید، اینها کارهایی است که واضح است که دارد انجام می‌شود این روشن هست، این فراموش نباید بشود. این آقایان هر کدام در این زمینه نظر می‌دهند، صحبتی می‌کنند این را توجه باید داشته باشند و توجه بدهند.

انسان وقتی نگاه می‌کند ببیند، این کاری که حالا تو دشمن دارد انجام می‌دهد در این زمینه یک کار انفعالی! هست، یک کار واکنشی هست، عکس‌العملی هست.

مسأله اربعین بود چه راهپیمایی میان نجف و کربلا و کاظمین و کربلا، و چه راهپیماییهای عظیم داخل کشور به‌عنوان راهپیمایی جاماندگان این خیلی مهم بود، آن سرود حماسی سلام فرمانده هم بود که از مرزها فراتر رفت دهها میلیون جوان و نوجوان را در دنیا به خودش جذب کرد این شوخی نیست! دشمن اینها را می‌بیند و در قبال آن نمی‌خواهد ساکت بنشیند در مقابلش این کارها را انجام می‌دهد می‌نشینند برنامه‌ریزی می‌کنند که اول مهر را در ایران مثلاً فرض کنید که مشغول به اغتشاش کنند این نکته بسیار مهمی است حرکت دشمن حرکت انفعالی! است

 

خلیفهٔ ارتجاع چنانکه در سایتش آمده است گفت: با اشاره به قضایای اخیر، اغتشاش‌های پراکنده را طراحی انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل پیشرفتها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران خواندند و تأکید کردند: تا هنگامی که ملت در مسیر نظام اسلامی و ارزشهای دینی قرار دارد، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است.

این قضایا یک موضوع خودجوش درونی نیست البته ممکن است از برخی زمینه‌ها استفاده کرده باشند اما اقدامات دشمن هم‌چون تبلیغات، تلاش برای اثرگذاری فکری، ایجاد هیجان، تشویق و حتی آموزش راههای ساخت مواد آتش‌زا، اکنون کاملاً واضح و آشکار است.

برخی از این افراد یا عامل دشمن هستند یا اگر عامل هم نباشند هم‌جهت با دشمن هستند و برخی هم افراد هیجان زده هستند. در مورد دسته دوم باید کار فرهنگی انجام گیرد اما در خصوص دسته اول، مسئولان قضایی و امنیتی باید وظیفه خود را انجام دهند.

این‌که برخی می‌گویند فضا را امنیتی نکنید بله ما هم موافق هستیم و تا آنجایی که ممکن است فضا نباید امنیتی شود اما کار فرهنگی جای خود و کار قضایی و امنیتی هم در جای خود.

‌این دشمنی‌ها به اَشکال مختلف ادامه پیدا خواهد کرد و تنها راه علاج آن نیز ایستادگی است مراقب باشید این مسائل حواس شما را پرت نکند و از کارهای اصلی و اساسی باز نمانید. نباید معطوف به این حوادث جزیی شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09f6cdb2-c71b-4663-9ddb-9dfd1ec98b02"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات