728 x 90

واکنش ترسان حسینی عضو مجلس ارتجاع بعد از خط و نشان کشیدن پاسدار رادان

حسین عضو مجلس ارتجاع
حسین عضو مجلس ارتجاع

جنگ گرگها بر سر تحمیل حجاب اجباری

واکنش ترسان یک عضو مجلس ارتجاع

بعد از خط و نشان کشیدن رادان

 

مرتضی حسینی، عضو مجلس ارتجاع از میانه روز ۲۰فروردین ۱۴۰۲ در مجلس ارتجاع گفت:

شکی نیست که کشف حجاب خلاف بیّن شرع و قانون است و باعث آزردگی مومنین میشه، اما سردار رادان عزیز احضار افراد و معرفی آنها به دستگاه قضایی به‌خاطر این موضوع نه حکیمانه هست و نه عملی، باید هر اقدامی در این زمینه مبتنی بر قانون مصوب مجلس باشه در دام جدیدی که دشمن پهن کرده ورود نکنید، لطفاً توان و نیروی خودتان را صرف مبارزه با مردان هنجارشکن، زورگیر و معتادان متجاهر و امنیت راه‌ها و جاده‌ها بفرمایید.

(خبرگزاری مجلس رژیم ۲۰فروردین)

 

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان

به گفته رهبر «‌کشف حجاب؛ هم حرام شرعی است، هم حرام‌سیاسی است»

به قول امام «اگر ما یک قدم عقب برویم دشمنان ما ده قدم جلو می‌آیند‌»

 

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان ۱۹فروردین ۱۴۰۲:

به گفته رهبر، کشف حجاب، حرام شرعی و حرام‌سیاسی است؛ هم حرام شرعی است، هم حرام‌سیاسی است. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند نمی‌دانند این را؛ اگر بدانند که پشت این کاری که اینها دارند می‌کنند چه کسانی هستند، قطعاً نمی‌کنند.

آنها به‌گفته پدرانه آقا، کسانی هستند که «‌توجّه ندارند چه کسی پشت این سیاست رفع حجاب و مبارزه با حجاب است».

اگر چه کشف حجاب با انگیزه‌های متفاوت صورت می‌پذیرد ولی چه آگاهانه و چه ناخودآگاه در توطئه واحدی به کار گرفته شده‌اند که از سوی دشمن طراحی شده و مدیریت می‌شود. از این روی مقابله جدی با کشف حجاب وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی مسئولان است و بدیهی است که ناآگاهی فریب‌خوردگان نمی‌تواند دلیل موجه و پذیرفته شده‌ای برای بی‌تفاوتی در مقابل این پدیده باشد.

به‌قول امام - «اگر ما یک قدم عقب برویم دشمنان ما ده قدم جلو می‌آیند‌».

تبیین ماجرا از سوی رسانه‌ها ضروری است ولی اولاً کافی نیست و نمی‌توان فریب‌خوردگان را به‌حال خود گذاشت و امیدوار بود که در بازار مکاره روشنگری دلسوزان و سم‌پاشی دشمنان‌، آب را از سراب و حقیقت را از مجاز تشخیص بدهند. بلکه وظیفه نظام اسلامی است که به آنها در کشف حقیقت و درک واقعیت کمک کند. اولین گام ضروری و اجتناب‌ناپذیر در این مسیر، پیشگیری جدی از کشف حجاب آنان است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a96b6aa6-f4a7-4130-9699-330a993e3fd4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات