728 x 90

واکنش بایدن به توافق وطن‌فروشانه رژیم با چین: یک سال است که نگران این مسأله هستم

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا؛ روز یکشنبه ۸فروردین نگرانی خود؛ از امضا سند همکاری اخیر بین رژیم آخوندی و چین را ابراز کرد. وی که در جمع خبرنگاران مورد پرسش پیرامون این سند همکاری قرار گرفته بود پاسخ داد: «یک سال است که نگران این مسأله هستم». بایدن توضیح بیشتری پیرامون موضع آمریکا نداد.

خاطرنشان می‌شود که در روز ۷فروردین رژیم آخوندی با چین سند وطن‌فروشانه‌ای تحت عنوان سند جامع همکاری راهبردی ۲۵ساله در تهران امضا کرد. از ۶سال پیش که با سفر رئیس‌جمهور چین به تهران و ملاقات او با خامنه‌ای این موضوع مطرح شد، تا امروز رژیم عمداً از انتشار متن کامل سند جلوگیری کرده و حتی برخی مهره‌های رژیم در جریان جنگ گرگ‌های درون نظام این سند همکاری را مشابه قرارداد ننگین ترکمانچای توصیف می‌کنند.


بر اساس گفته‌های مهره‌ها و رسانه‌های رژیم و مطالب درز کرده در این سند همکاری، هیچ مادهٔ قابل توجهی به‌سود رژیم جز حراج نفت و سایر منابع ایران وجود ندارد.
این قرارداد وطن‌فروشانه و حراج ایران پس از ۴۲سال شخم زدن توسط گراز غارتگر ولایت، موج گسترده‌یی از خشم و نفرت را در میان مردم ایران علیه رژیم ایجاد کرده است که بروز آن را در فضای مجازی می‌توان مشاهده کرد. رژیم آخوندی این برآمد خشم و اعتراض ملی را مثل همیشه از چشم مجاهدین می‌بیند و با غیظ و وحشت سوزوگداز می‌کند: «هزاران نفر ارتش سایبری مجاهدین در آلبانی در فضای مجازی علیه سند جامع همکاری با چین تبلیغات می‌کنند» و «یک عده در داخل کشور هم حرفهای آنها را تکرار می‌کنند و در برخی از رسانه‌ها مطرح می‌شود که ایران را فروختند!»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8e21c7f-2402-4392-86ca-43f150a1761e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات