728 x 90

وال استریت ژورنال: آخوندها تا زمانی که کسی آنها را وادار نکند از تأمین مالی ترور دست برنمی‌دارند

بایدن در نورفولک، ویرجینیا - ۲۸آبان - عکس از وال استریت ژورنال
بایدن در نورفولک، ویرجینیا - ۲۸آبان - عکس از وال استریت ژورنال

وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: آخوندها تا زمانی که کسی آنها را وادار نکند از تأمین مالی ترور دست برنمی‌دارند.
در گزارش وال استریت ژورنال به تاریخ ۲۹آبان آمده است: در حالی که توجه جهان به غزه متمرکز شده است، حزب‌الله هر روز موشکها و موشکهای ضدتانک را به سمت اسراییل شلیک می‌کند. در پاسخ، نیروهای دفاعی اسراییل اهدافی را در سراسر لبنان بمباران کردند. خطر این امر، به منجر شدن به یک درگیری منطقه‌یی انفجاری زیاد است.
ایالات متحده می‌تواند بدون شلیک گلوله‌یی از این اتفاق جلوگیری کند. رؤسای جمهور اغلب در روز شکرگزاری از نیروهای مستقر بازدید می‌کنند... . پرزیدنت بایدن باید از عرشه پرواز ناو آیزنهاور که در حال حاضر در خارج از خلیج‌فارس در حال حرکت است، با یک پیام تند و ساده برای رژیم ایران سخنرانی کند: حزب‌الله را از مرز اسراییل دور کنید، غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کنید، به یمن دستور دهید حوثی‌ها کشتی باری را که این آخر هفته در دریای سرخ توقیف کرده بودند پس بدهند و به حماس بگویند که نزدیک به ۲۴۰ گروگانی را که در ۷ اکتبر از اسراییل ربوده بود آزاد کند.
آقای بایدن باید بگوید این کارها را نکنید و عواقب آن شدید خواهد بود. البته باید منظورش هم همین باشد. رژیم ایران در ۶هفته گذشته درس خطرناکی گرفته است. دیده است که برای تسلیح نیروهای نیابتی تروریست خود و تشویق آنها به حمله به اسراییل هیچ هزینه‌ای که باید بپردازد در کار نیست... .
رهبران رژیم ایران دلیلی برای توقف حمایت مالی حزب‌الله، حماس یا حوثی‌ها نمی‌بینند. هیچ‌کس تهدید نمی‌کند که آخوندها را در تهران متوقف کند یا به آنها هشدار دهد که بهایی خواهند پرداخت. چه چیزی می‌تواند ایران را از ایجاد نیابتیهای تروریستی جدید، آموزش آنها و دادن سلاح برای حمله به اسرائیل، آمریکا یا اروپا باز دارد؟...

رژیم ایران حمایت از گروه‌های تروریستی را تا زمانی که مجبور نشود متوقف نخواهد کرد. آخوندها از تماشای مبارزه اسراییل با نیابتی‌هایی که خود ساخته‌اند لذت می‌برند. زمان آن است که آن را تغییر دهید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce6a3ee2-10e5-4824-b567-7799e49b0918"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات