728 x 90

واشنگتن تایمز: شورای ملی مقاومت اسناد طراحی و اجرایی کردن حمله مخرب رژیم ایران به عربستان را افشا کرد

افشای حمله موشکی رژیم ایران به عربستان سعودی
افشای حمله موشکی رژیم ایران به عربستان سعودی

واشنگتن تایمز ۸شهریور ۹۸ نوشت:‌ بزرگترین گروه اپوزیسیون رژیم ایران روز دوشنبه اسنادی را فاش ساخت که نشان می‌دهد رژیم تهران حمله زیانبار ۱۴سپتامبر به تأسیسات نفتی عربستان را از پایگاهی در ایران انجام داده است.

شورای ملی مقاومت ایران کنفرانسی را برای انتشار یک گزارش ۲۲صفحه‌یی برگزار کرد که بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از داخل ایران بوده است.

این گروه که مقرش در آلبانی مستقر است اعلام کرد اجازه حمله به عربستان با موشک و پهپاد از طرف آخوندهای حاکم بر ایران صادر شده است.

در گزارش شورای ملی مقاومت ایران آمده است علی خامنه‌ای مستقیماً به فرماندهان این عملیات دستور اجرای این حمله را صادر کرد.

مقام‌های آمریکا به‌طور خصوصی گفته‌اند اسناد فزاینده حاکیست که مقاومت ایران درست گفته است.

سازمان مجاهدین گفت شبکه وسیعی از منابع در داخل رژیم ایجاد کرده که تاکنون تحولات و سایتهای اتمی رژیم را فاش ساخته‌اند. گزارشهای آنها قبلاً توسط اطلاعات آمریکا نیز مورد تأیید قرار گرفته است.

در گزارش شورای ملی مقاومت آمده است مجاهدین اطلاعات اختصاصی و فوق محرمانه از منابع داخل رژیم به‌دست آورده‌اند که در جزییات حاکیست حمله موشکی و پهپادی به سایتهای نفتی عربستان در ۱۴سپتامبر۲۰۱۹ توسط رژیم ایران انجام شده است.

این گزارش می‌افزاید سپاه پاسداران قدم به قدم این حمله را دنبال کرده است. در این طرح فرماندهان سپاه از تهران در استان خوزستان واقع در جنوب غرب ایران مستقر شده بودند. در آنجا یعنی از پایگاه هوایی امیدیه آنها موشکهای کروز را که اولین بار در ۲۰۱۴علنی شده بود پرتاب کردند.

در این گزارش همچنین گفته شد شورای امنیت ملی رژیم ایران حمله را در جلسه ۳۱ژوییه ۲۰۱۹تأیید کرده بود که در آن حسن روحانی و ظریف وزیر خارجه شرکت داشتند و این در شرایطی است که تحریم‌های فزاینده، هزینه سنگینی برای اقتصاد ایران در بر داشته است.

علیرضا جعفرزاده معاون دفتر شورای ملی مقاومت در آمریکا گفت همزمان با حمله موشکی و پهپادی به سایتهای نفتی عربستان در ۱۴سپتامبر۲۰۱۹که از خاک ایران صورت گرفت یک اقدام آشکار جنگی بود که خامنه‌ای و روحانی و ظریف و سایر سران این رژیم در تصمیم‌گیری و تأیید و اجرایی کردن آن، مقصر هستند.

در این جلسه اتاق جنگ، همچنین قاسم سلیمانی فرمانده [قدس]سپاه پاسداران حضور داشت. بنا‌ به گزارشی که در این کنفرانس ارائه شد فرمانده نیروی هوایی سپاه جلوداری این عملیات را در دست داشت.

سازمان مجاهدین اشاره کرد که یک حمله جدید[دیگر هم] طراحی شده است. این گروه خاطرنشان ساخت که سپاه پاسداران واحدهای جدید خود را از ۲۲سپتامبر به پایگاه امیدیه منتقل کرده است ولی اطلاعاتی نسبت به مأموریت حضور آنها در دست نیست.

این گزارش حاوی تصاویر ماهواره‌یی از این پایگاه و مجتمع‌های تولید موشکی و موقعیت تونلهای بکار برده شده برای مخفی ساختن این تسلیحات می‌باشد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/024fede5-153e-4dd2-a4bf-3edc1de02c51"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات