728 x 90

واشنگتن فری بیکن: در مورد ایران، بایدن برای پاسخ باید «نه» را بپذیرد

بایدن و توافق با رژیم ایران
بایدن و توافق با رژیم ایران

واشنگتن فری بیکن روز ۲۳فروردین درباره بن‌بست مذاکرات اتمی و حملات مزدوران عراقی رژیم به پایگاههای آمریکایی در سوریه و عراق نوشت: در مورد ایران، بایدن برای پاسخ باید «نه» را بپذیرد.
چرا با حمله رژیم ایران به نظامیان آمریکایی، دولت در وین در حال مذاکره است؟ حمله هفته گذشته نیروهای نیابتی رژیم ایران به یک پایگاه آمریکایی در استان دیرالزور سوریه را در نظر بگیرید که در آن چهار نظامی آمریکایی زخمی شدند و دو آتش‌سوزی ایجاد شد. این کار سپاه پاسداران بود، یک سازمان ترکیبی نظامی-تروریستی که مسئول کشتن و معلول کردن هزاران سرباز آمریکایی در دو دهه گذشته است. دولت ترامپ این گروه را به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کرد که باعث ایجاد مجموعه‌ای از تحریم‌ها شد... .

فرماندهی مرکزی آمریکا سال گذشته اذعان کرد که سپاه پاسداران دهها حمله را در سال۲۰۲۱ علیه مواضع ایالات متحده در عراق و سوریه انجام داده است. دولت بایدن با دو حمله متقابل ضعیف علیه نیروهای نیابتی ایران پاسخ داد و مواضع سپاه پاسداران آسیبی ندید... . در نظر بگیرید که چه پیامی ارسال می‌کند که دولت پس از شلیک رگبار موشک‌های خطرناک به کنسولگری ایالات متحده در اربیل، دولت به مذاکره برای توافق هسته‌یی با ایران ادامه داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d7376ba-67f7-4b71-a085-a32704e78c48"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات