728 x 90

واشنگتن‌تایمز: اپوزیسیون ایران گفت رژیم ایران تکنیک پهپادها را برای شبه‌نظامیانش قاچاق می‌کند

کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا - واشنگتن ۱۴مهر۱۴۰۰
کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا - واشنگتن ۱۴مهر۱۴۰۰

واشنگتن‌تایمز: اپوزیسیون ایران گفت رژیم ایران تکنیک پهپادها را برای شبه‌نظامیانش قاچاق می‌کند

مجاهدین خلق از اعتبار افشاگریهای قابل توجهی در مورد فعالیت‌های مخفیانه تسلیحاتی رژیم ایران به‌ویژه برنامه‌های اتمی و موشکهای بالستیک برخوردارند

واشنگتن‌تایمز ۱۴مهر۱۴۰۰ درباره کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا، افشای «به‌کارگیری پهپاد برای جنگ‌افروزی و تروریزم» توسط رژیم آخوندی نوشت: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط مخالفان ایرانی، رژیم مذهبی (حاکم) بر ایران در سالهای اخیر عملیات تولید هواپیماهای بدون سرنشین خود را افزایش داده و در حال حاضر (نمونه‌های) پیشرفته‌یی از پهپادهای مسلح را به‌گروه‌های شبه‌نظامی متحدش در سراسر خاورمیانه قاچاق می‌کند.

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن «اطلاعات جدیدی» را در مورد دامنه و ماهیت برنامهٔ (رژیم) از جمله مجموعه‌یی از ۸مجتمع توسعه هواپیماهای بدون سرنشین را افشا کرد.

علیرضا جعفرزاده گفت: «در تولید (پهپادها) دو ارگان دخیل هسند؛ یکی وزارت دفاع و دیگری نیروی هوافضای سپاه پاسداران». او اطلاعاتی را که توسط مجاهدین خلق، در داخل ایران به‌دست آمده و گردآوری شده، منتشر کرد. به نظر می‌رسد این گروه دارای منابعی در عمق ارگانهای دفاعی (رژیم) ایران است.
مجاهدین خلق از اعتبار افشاگریهای قابل توجهی در مورد فعالیت‌های مخفیانه تسلیحاتی (رژیم) ایران، به‌ویژه برنامه‌های اتمی و موشکهای بالستیک، برخوردارند.

بر اساس اسناد منتشر شده توسط شورای ملی مقاومت، پرآور پارس متعلق به یک واحد تحقیقات هوانوردی دانشگاه سپاه پاسداران است و «پهپادها، هواپیماهای فوق سبک و هواپیماهای بدون سرنشین را کپی‌برداری می‌کند و هم‌چنین دوربین‌ها و سایر تجهیزات را بر روی هواپیماهای بدون سرنشین نصب می‌کند».
واشنگتن‌تایمز افزود: یک تیم تحقیقاتی پنتاگون در ماه اوت اعلام کرد که معتقد است هواپیمای بدون سرنشین مورد استفاده در حمله (به‌نفتکش مرسر استریت) در ایران تولید شده و «دارای مواد منفجره با درجهٔ نظامی» بوده است.

در اواخر ماه اوت، دست‌کم ۸نفر در حملهٔ پهپادهای شبه‌نظامیان حوثی مستقر در یمن علیه فرودگاه بین‌المللی ابها در عربستان سعودی زخمی شدند.

نیروهای حوثی در جنگ داخلی خونین یمن از (حکومت) تهران حمایت قابل توجهی دریافت کرده‌اند. مقام‌های آمریکایی شبه‌نظامیان وابسته به (رژیم) ایران را مسؤل این حملات می‌دانند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f720646-ca8e-462c-b6e8-2349fa78cc6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات