728 x 90

واشنگتن اگزمینر: سازمان ملل می‌گوید سیف العدل رهبر جدید القاعده تحت حمایت ایران است

سازمان ملل می‌گوید سیف العدل رهبر جدید القاعده تحت حمایت ایران است
سازمان ملل می‌گوید سیف العدل رهبر جدید القاعده تحت حمایت ایران است

واشنگتن اگزمینر روز ۲۵بهمن نوشت: سازمان ملل می‌گوید سیف‌العدل رهبر جدید القاعده تحت حمایت ایران است. یک تیم سازمان ملل مشخص کرده است که رهبر جدید القاعده سیف العدل است، وی سالها در ایران تحت حمایت رژیم ایران فعالیت کرده است.
ایمن الظواهری، فرمانده دوم اسامه بن‌لادن که در سال۲۰۱۱ پس از کشته شدن بن‌لادن توسط آمریکا در پاکستان، سکان هدایت القاعده را به دست گرفت، خود در آخرین حمله هوایی آمریکا در کابل، افغانستان کشته شد.

تابستان تیم نظارتی تخصصی سازمان ملل این هفته گفت که دیدگاه غالب کشورهای عضو سازمان ملل این است که عدل مقیم ایران اکنون رهبر واقعی القاعده، گروه تروریستی مسئول ۱۱سپتامبر و بسیاری از مرگبارهای دیگر است. حملات تروریستی در سراسر جهان و این‌که رهبری او بدون مناقشه است...

توییت جیسون برادسکی مدیر سیاست یوانی، در همین روز در توئیتی نوشت:
فوق‌العاده است؛ گزارشی از سازمان ملل منتشر شده که می‌گوید دیدگاه غالب کشورهای عضو این است که رژیم یران پناهگاه امنی برای رهبر واقعی القاعده فراهم می‌کند، اما جواب از سوی ایالات متحده و متحدانش تا کنون سکوت بوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/104384ab-255c-442f-9158-cf90e3bacd05"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات