728 x 90

وابسته دفاعی آمریکا در کنفرانس امنیتی کشورهای بالکان غربی: رژیم ایران به اقدامات بد طینت خود در سراسر جهان ادامه می‌دهد

جیمز هیلتون وابسته نظامی آمریکا در کنفرانس امنیتی کشورهای بالکان غربی
جیمز هیلتون وابسته نظامی آمریکا در کنفرانس امنیتی کشورهای بالکان غربی

جیمز هیلتون وابسته دفاعی آمریکا روز چهارشنبه اول خرداد ۹۸ طی سخنانی در کنفرانس امنیتی کشورهای بالکان غربی به تروریسم رژیم ایران اشاره کرد و گفت:‌ رژیم ایران به نفوذ و اقدامات بد طینت خود در سراسر جهان ادامه می‌دهد و ما می‌دانیم رژیم ایران آلبانی را هدف قرار داده است.

 

وابسته دفاعی آمریکا افزود: ما از پیام واضح آلبانی به سران رژیم ایران که حمایت آنها از تروریسم تحمل نخواهد شد، استقبال می‌کنیم. ما همه باید در برابر رفتار غیرمسئولانه رژیم ایران در اروپا و در سراسر جهان ایستادگی کنیم.

 

جیمز هیلتون درباره نقش آلبانی به‌عنوان شریک دولت آمریکا و هم‌پیمان در ناتو گفت: آلبانی به‌عنوان یک شریک پایدار آمریکا و یک هم‌پیمان ثابت قدم ناتو با ما در حمایت از اولویتهای مشترک سیاست خارجی کار کرده است از جمله تلاشها برای شکست دادن داعش، مقابله با افراط‌گرایی خشن و مقابله با نفوذ بدطینت کشورهای ثالث در منطقه. در عین‌حال که ما با هم طی ۲۸سال گذشته موفقیت بزرگی کسب کردیم کار ما تمام نشده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85414e3b-fbfe-401d-8fa4-95bd7df18740"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات