728 x 90

هویت اصلی زوج مزدور دستگیر شده در سوئد فاش شد

مزدوران اطلاعات را از اروپا اخراج کنید
مزدوران اطلاعات را از اروپا اخراج کنید

مهدی رمضانی و فرشته صناعی با شرکتهای ثبت شده در خیابان رسالت تهران

با هدف «صادرات و واردات» و «واردات اکسیژن» به نام فرشته صناعی

 

مشخصات مزدور سلما خرمایی

چندی پیش خبر دستگیری یک زوج به‌اصطلاح افغانی که در واقع ایرانی بودند، به اتهام‌های تروریستی در سوئد در ایران وایر توسط کامبیز غفوری منتشر شده بود.

اسامی جعلی این ۲مزدور که با آن در سوئد پناهندگی گرفته بودند، سلما خرمایی متولد ۱۸خرداد ۷۲ و فواد ملکشاهی متولد ۲۳خرداد ۷۰ در کاپیسا در افغانستان بود.

اکنون کامبیز غفوری فاش کرده است که اسامی واقعی آنها فرشته صناعی فرید، متولد ۱۸خرداد ۶۱ در ایران و مهدی رمضانی متولد ۱۳آبان ۶۱ در ایران است. آنها در سال‌های اخیر در استکهلم زندگی می‌کردند.

شایان توجه آگهی ثبت شرکتی در خیابان رسالت تهران است که از جمله اهدافش «صادرات و واردات» نامیده شده است. به نام فرشته صناعی‌فرید شرکت دیگری نیز برای واردات و صادرات اکسیژن ثبت است.

صدور مزدور برای به‌دست آوردن پناهندگی و تابعیت در کشورهای اروپایی و آمریکا شیوهٔ شناخته شدهٔ وزارت اطلاعات آخوندها و نیروی تروریستی قدس است که نمونهٔ کامل آن با دقت و با تمام جزئیات در دادگاه بلژیک برملا شد. هموطنانمان در موضع‌گیری‌ها و تظاهرات خود در کشورهای مختلف جهان پیوسته خواهان محاکمه و اخراج مزدوران و سلب پناهندگی و تابعیت از آنها بوده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c2261596-2878-4b1a-8ff2-b6fca0ca8417"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات