728 x 90

هلاکت ۱۶مأمور نیروی انتظامی در مرداد امسال

سلاح کلاشینکف
سلاح کلاشینکف

خبرگزاری سپاه پاسداران - فارس روز چهارشنبه ۱۵شهریورماه اعلام کرد که در مردادماه امسال ۱۶تن از مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به هلاکت رسیده‌اند.

خبرگزاری سپاه پاسداران در همین روز اعلام کرد که دو تن از مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به‌نامهای محمد میرشکاری و علی فسنقری در تفتان توسط افراد مسلح به هلاکت رسیدند.

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز ۱ شهریور ۱۴۰۲ به‌نقل از فرماندهی انتظامی رژیم خبر داد از ابتدای سال تاکنون ۴۵تن از نیروهای آن کشته شده‌اند.

پاسدار رادان سرکرده جنایتکار نیروی انتظامی روز چهارشنبه ۲۵مردادماه در بجنورد در جمع خبرنگاران حکومتی به تهدید حمله کنندگان به مزدوران سرکوبگر رژیم پرداخت و اعتراف کرد که طی امسال ۴۰نفر از نیروهایش به‌هلاکت رسیده‌اند.

به‌گزارش خبرگزاری حکومتی انتخاب ۲۵مرداد پاسدار رادان گفت: در خصوص امنیت مردم با هیچ فردی شوخی نداریم و اگر فردی بر روی امنیت اسلحه بگیرد کمترین مزدش، افتادنش در کنار همان اسلحه است.

پاسدار جنایتکار رادان افزود: نیروی انتظامی در بخش‌های مختلفی ضامن امنیت کشور است که سبب شده طی امسال ۴۰نفر از نیروهای ما کشته شوند.

خاطرنشان می‌شود بعد از شاخ و شانه کشیدن رادان جوانان مسلح و معترض تعدادی دیگر از نیروهای سرکوبگر رژیم را به‌هلاکت رساندند و به آمار رادان افزودند.

عصر روز جمعه ۲۷مرداد دو تن از مأموران سرکوبگر رژیم آخوندی با اسامی استوار یکم امیر حسین‌زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران کلانتری ۱۶ در خیابان صدوقی اصفهان در درگیری کشته شدند.

همچنین روز ۲۸مرداد سعید پویان از ماموران سرکوبگر انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در درگیری [با افراد] مسلح کشته شد.

به‌گزارش سایت حکومتی رکنا عصر روز شنبه ۴شهریور یک سرهنگ نیروی انتظامی بنام محمد حیدری توسط افراد مسلح در کوچه نبوت ۸ شهر سراوان توسط سرنشینان مسلح یک خودرو مورد هدف قرار گرفت و به هلاکت رسید.

خبرگزاری سپاه پاسداران روز ۱۰شهریور اعلام کرد یکی از مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به‌نام سروان داود صبوری در حین درگیری مسلحانه در داورزن مجروح و روز بعد به هلاکت رسید.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b93560e5-bc82-4bf4-8810-85a69b570697"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات