728 x 90

هلاکت یکی دیگر از سرکرده‌های نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان

هلاکت «سجاد فراهانی» از سرکرده‌های نیروی سرکوبگر انتظامی
هلاکت «سجاد فراهانی» از سرکرده‌های نیروی سرکوبگر انتظامی

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تسنیم از هلاکت یکی دیگر از سرکرده‌های نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان خبر داد

تسنیم روز دوشنبه ۱۶آبان درباره هلاکت «سجاد فراهانی» به‌نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نوشت:

سجاد فراهانی" از نیروهای استان مرکزی در روز یکشنبه ۱۵آبان ۱۴۰۱ کشته شد.

سجاد فراهانی از کارکنان پلیس پیشگیری نیروی انتظامی روز گذشته یکشنبه پانزدهم آبان ماه و در درگیری در استان سیستان و بلوچستان کشته شد.

 

مردم و جوانان خاش روز جمعه ۱۳آبان یکی از مهره‌های سرکوبگر رژیم به‌نام مرتضی غلامیان را کشتند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تسنیم روز ۱۴آبان از هلاکت مرتضی غلامیان به‌نقل از سرکرده انتظامی سیستان و بلوچستان از خبر داد. احمد طاهری سرکرده انتظامی سیستان و بلوچستان گفته است: عصر روز گذشته راننده یک دستگاه پیکان وانت بدون توجه به علائم هشداری پلیس با سرعتی زیاد سمت ایست و بازرسی به‌صورت تهاجمی به «مرتضی غلامیان» که در ایست و بازرسی وظیفه کنترل و تردد خودروها را داشت به‌شدت برخورد می‌کند.

 

روز جمعه ۱۳آبان در پنجاهمین روز قیام سراسری، خامنه‌ای دست به کشتار جدیدی علیه هموطنان بپا خاسته بلوچ زد و دژخیمانش مردم خاش را که پس از نماز جمعه با شعار مرگ بر خامنه‌ای تظاهرات می‌کردند، از پشت‌بام ساختمان فرمانداری و دیگر ساختمانهای دولتی به رگبار بستند. 

پنجاهمین روز قیام که با خیزش هموطنان دلاور بلوچ در زاهدان، خاش، سراوان، سوران، راسک، ایرانشهر و... همراه بود، مردم پس از نماز جمعه با شعار «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر بسیجی» دست به تظاهرات زدند و با مأموران سرکوبگر درگیر شدند.

در زاهدان هزاران تظاهر کننده با شعار «توپ تانک فشفشه خامنه‌ای گم بشه»، «امسال سال خونه سیدعلی سرنگونه»، «مرگ بر اصل ولایت فقیه» و «مرگ بر بسیجی» در خیابان‌ها دست به تظاهرات زدند و یک خودروی نیروی انتظامی را به آتش کشیدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4058315e-53fa-4096-bf8c-2675f5cb78b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات