728 x 90

هلاکت یکی از نیروهای سرکوبگر انتظامی رژیم در زابل

هلاکت یکی از نیروهای سرکوبگر انتظامی رژیم در زابل
هلاکت یکی از نیروهای سرکوبگر انتظامی رژیم در زابل

به‌گزارش خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا یکی از مزدوران انتظامی رژیم به‌نام ستوان دوم علی شیخی کبیر که در درگیری با (اشرار و قاچاقچیان) در مناطق مرزی زابل مجروح شده بود به هلاکت رسید.

خبرگزاری حکومتی ایرنا نوشت: ۲۵فروردین مرزبانان هنگ مرزی زابل برای تأمین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد قاچاقچیان و اشرار شده بودند که در حین پوشش امنیتی منطقه یکی از کارکنان بر اثر اصابت گلوله مجروح می‌شود.

به گزارش ایرنا وی بعد از انتقال به بیمارستان کشته شده است.

 

هلاکت یکی از نیروهای سرکوبگر انتظامی در ماهشهر

در روز ۲۵فروردین ۱۴۰۱، خبرگزاری حکومتی باشگاه خبرنگاران رژیم خبر داد که در ماهشهر یکی دیگر از مأموران نیروی سرکوبگر انتظامی به‌نام استواریکم مصطفی رفیع زاده در جریان درگیری مسلحانه با افراد مسلح بر اثر اصابت گلوله به هلاکت رسید.

پاسدار سرهنگ فرشاد کاظمی سرکرده نیروی انتظامی ماهشهر اعلام کرد که در جریان یک درگیری یک استوار یکم نیروی انتظامی در ماهشهر به هلاکت رسیده است.
وی هم‌چنین گفت که در جریان این درگیری ۲نفر دیگر دستگیر و یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری کشف شد.

 

کشته شدن دو تن از عناصر نیروی سرکوبگر انتظامی در گناوه

کشتن عناصر نیروی سرکوبگر در شهرهای مختلف در ماههای آخر سال۱۴۰۰ گسترش یافته است. به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم)، روز ۹فروردین‌ماه نیز مأموران نیروی سرکوبگر انتظامی در بندر گناوه با تعدادی از جوانان این شهر که این خبرگزاری آنها را «شرور» نامگذاری کرد درگیر شدند. در جریان درگیری مسلحانه میان این جوانان با نیروهای سرکوبگر دست کم یکی از عناصر نیروی سرکوبگر انتظامی به نام نوید موسوی کشته و یکی از افسران این نیروی سرکوبگر به نام جلیل درازه نیز مجروح شد که بعداً این مزدور نیز بهلاکت رسید.

 

دستور آخوند منتظری در هراس از کشتن مأموران رژیم

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا در تاریخ ۱۵بهمن‌ماه ۱۴۰۰ آخوند منتظری دادستان جنایتکار رژیم طی دستوری به دادستانهای دیگر رژیم گفته بود: با قاطعیت از مأموران انتظامی حمایت کنید. ترحم به کسانی که باعث سلب امنیت هستند به‌هیچ‌وجه روا نخواهد نیست.

 

بیشتر بدانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/875c3332-0282-42f7-8337-e2a07a1ff74c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات