728 x 90

هشدار نیکی هیلی نسبت به اقدامات تروریستی و دخالت‌های رژیم ایران در آمریکا

نیکی هیلی
نیکی هیلی

نیکی هیلی، نامزد سابق ریاست‌جمهوری آمریکا، روز یکشنبه ۱۸ شهریور در مصاحبه با شبکه سی.بی.اس پیرامون اقدامات تروریستی و دخالت‌های رژیم ایران در آمریکا هشدار داد.
وی در این مصاحبه با تأکید بر این‌که رژیم ایران، وی و کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواهان را هدف قرار داده است، به توطئه رژیم ایران برای استخدام قاتل اجاره‌ای در خاک آمریکا، اشاره کرد و گفت نام او نیز در میان کسانی بود که قرار بود هدف جمهوری اسلامی قرار بگیرند.
وی در ادامه مصاحبه خود اضافه کرد: «زمانی که من در حال اجرای مبارزات انتخاباتی‌ام برای ریاست‌جمهوری بودم، اف.بی.آی (پلیس فدرال آمریکا) جلسه‌یی جداگانه با من داشت تا به من اطلاع دهد که رژیم ایران در حال دخالت است... انتخابات را از طریق مبارزات انتخاباتی ما تحت تأثیر قرار می‌دهد».
سخنان هیلی در حالی منتشر می‌شود که چاک گرسلی، سناتور جمهوریخواه آمریکایی، اخیراً اسنادی از پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) را منتشر کرده است که نشان می‌دهد افراد مورد حمایت جمهوری اسلامی به‌دنبال ترور شماری از شخصیت‌های برجسته سیاسی آمریکا در رابطه با کشتن قاسم سلیمانی بوده‌اند.

فاکس نیوز در گزارشی از این اسناد گفت: «اظهارات افشاگرانی که بر اساس قانون تحت محافظت قرار دارند در اختیار سناتور گرسلی قرار گرفته است نشان می‌دهد، جمهوری اسلامی شماری از سیاستمداران و نظامیان آمریکایی از جمله جو بایدن رئیس‌جمهوری، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری پیشین و نامزد انتخابات پیش رو، و هم‌چنین نیکی هیلی سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل و نامزد پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را نشانه رفته است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6dc392e7-e93c-46cd-8062-ad7a891e1659"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات