728 x 90

هشدار نیویورک پست: تهدید جهانی رژیم ایران رو به افزایش است

تهدید جهانی رژیم ایران رو به افزایش است
تهدید جهانی رژیم ایران رو به افزایش است

نیویورک پست روز یکشنبه 20اسفند 96 نسبت به تهدید جهانی رژیم ایران هشدار داد و نوشت:‌ برنامه اتمی کره شمالی در صدر تیتر خبرها بوده است اما نباید هدف را که خطر فزاینده برنامه موشک بالستیک رژیم ایران است گم کرد.  نگاهی به‌شمار تحولات قابل‌توجه هفته گذشته کافی‌ست که تهدید علیه ثبات جهان که از طرف توسعه موشکی رژیم ایران ایجاد شده احساس گردد. تهدیدی که عامدانه توسط اوباما نادیده گرفته شده بود.

یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران   اخیراً گفت تهران تولید موشکی خود را با وجود فشار و تحریمهای آمریکا 3برابر کرده است.

یک ژنرال سابق سوریه که از رژیم سوریه جدا شده گفته است  رژیم ایران موشکهای میانبردی را آزمایش می‌کند که مجهز به کلاهک شیمیایی  است. علاوه بر این بنا‌ به گفته ژنرال زهیر الساقط مقام سوری، عمده ذخایر شیمیایی بشار اسد از ایران و کره شمالی دریافت شده و بعد هم به حزب‌الله لبنان تحویل داده شده تا از بازرسیهای بین‌المللی اجتناب شده باشد...این یک یادآورد تلخ است که برنامه پر از نقص برجام، کاری برای توقف توسعه تسلیحات کشتارجمعی رژیم ایران یا کاری در تصمیم و عزم آن در مسیر جنگ‌طلبی نکرده است.

به این ترتیب، ایران آخوندی به‌صورت یک تهدید جهانی بقوت خود باقی می‌ماند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b555948-6d9c-4a0c-bd2e-107bab43c20b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات