728 x 90

هشدار نماینده مجلس ارتجاع نسبت به وضعیت بحرانی رژیم و پیامدهای «نارضایتی مردم»

آصفری،  نماینده  مجلس ارتجاع از اراک
آصفری، نماینده مجلس ارتجاع از اراک

آصفری  در جلسهٔ امروز مجلس ارتجاع با اشاره به وضعیت بحرانی رژیم، نسبت به پیامدهای «نارضایتی مردم» هشدار داد.

مجلس ارتجاع- ۳۰مرداد۱۴۰۱

«امروز برخی به‌دنبال تضعیف اصل نظام و انقلاب هستند و دشمن به‌دنبال تحریف و تضعیف نظام هست...

تورم بی‌سابقه و مسابقه ثروت‌اندوزی و گرانفروشی مردم را به ستوه آورده قیمت فزاینده و نامعقول کالاها بالاخص مواد غذایی و مایحتاج مردم هر روز بیش از پیش حجم سفره‌ها را کوچک کرده...

یا دستهایی برای نارضایتی مردم در کار است شایسته‌سالاری نباید در دولت انقلابی فقط شعاری باشد...

نظام مالیاتی هم‌چنان ضعیف و ناکارآمد است و بر مدار عدالت نمی‌چرخد اراده‌ای برای تثبیت ارزش ریالی در برابر ارزهای خارجی متأسفانه در بانک مرکزی وجود ندارد.

مدیران دولت قبل که گفتمان متفاوتی دارد هم‌چنان در بعضی از کرسیها در رأس کار هستند مردم در ۲۴خرداد گفتمان اشرافی‌گری تنبلی مدیران خود باختی در برابر بیگانگان و تکبر مسئولان در برابر ملت را نفی کردند و دست رد به سینه این طرز تفکر زدند.

 توجه به اصل کرامت انسانی در ۱۰ اصل قانون اساسی به صراحت تصریح شده این چه روشی هست که بازنشستگان ما و معلمان و فرهنگیان که هم به جهت ۳۰سال خدمت و هم به جهت علم و دانش و خدمت صادقانه که بایستی سرلوحه کرامت باشند هر روز و هر هفته برای تأمین معیشت خود نیاز به تجمعات آن‌چنانی داشته باشند که هم کرامت آنها خدشه‌دار شود و هم دوست و دشمن خدمات آنان را زیر سؤال ببرند اگر چه خطاب کنونی به این دولت هست اما گلایه به دولت گذشته دارم که اگر روی صندلی قضاوت بنشینند بایستی پاسخگوی خیلی از فرصتهای سوخته باشند» (رادیو فرهنگ رژیم ۳۰ مرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/17f7e69d-852f-4e2a-b4e8-0b008c540e94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات