728 x 90

هشدار نماینده مجلس ارتجاع: مردم عصبانی‌اند

پزشکیان نماینده مجلس ارتجاع در تبریز
پزشکیان نماینده مجلس ارتجاع در تبریز

پزشکیان عضو مجلس ارتجاع از باند مغلوب، در گفتگو با سایت حکومتی خبر آنلاین سه‌شنبه ۴مرداد نسبت به انفجاری بودن جامعه هشدار داده و می‌گوید: بازنشستگان معمولاً به اقتضای سن‌شان محافظه‌کار می‌شوند و کمتر ریسک می‌کنند، ولی الان، به کف خیابان آمده‌اند، از همین نکته، می‌توان وضعیت جامعه را درک کرد.

وی در ادامه با حمله به سیاست‌های رئیسی جلاد در مورد مسکن گفت: «دولت سیزدهم وعده‌هایی به مردم راجع به اشتغال و مسکن... داده است. البته از نظر علمی و عملی امکان ندارد ظرف یک سال ۱میلیون مسکن ساخت، نه پول و امکانات آن وجود ندارد بنابراین این وعده عملی نیست و تاکنون هم عملی نشده است.

...از طرفی بحثها در میان کاندیداهای ریاست‌جمهوری این بود که با این گرانی استمرار وضعیت موجود بسیار مشکل است، سفره مردم مشکل دارد، چرا سفره مردم را به برجام گره زده‌‌اید، بیایید سفره مردم را حل کنید. حالا می‌بینیم گرانی، تورم و هم کاهش قدرت خرید مردم همزمان با هم پیش می‌رود. و این روند صدای همه را درآورده است و با ادامه این سیاست‌ها شاهدیم که مردم و جامعه عصبانی هستند».

هم‌چنین وی افزود: «این کسانی که در استان خودمان منصوب شده‌اند به‌ویژه در حوزه‌های سیستم بهداشتی و درمانی و... برخی تجربه‌های ابتدایی مدیریت بیمارستانی و بخشی هم ندارند. ولی مسئولیتهای سنگینی به آنان واگذار شده که به‌طور طبیعی با مشکل مواجه می‌شوند. مدیر که نیاورند هیچ، مدیران با سابقه را هم کنار گذاشتند. وقتی پول کمتر، گرفتاری بیشتر، و مهارت مدیریتی هم از آن طرف پایین‌تر است، طبیعی است به جای این‌که به نتیجه برسیم، هزینه‌ها، را داریم روزبه‌روز افزایش می‌دهیم و خود دولت با مشکل مضاعف مواجه خواهد شد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d50d964b-13f0-4588-a302-816446a58a8e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات