728 x 90

هشدار نماینده سه دوره مجلس ارتجاع به خامنه‌ای درباره آینده

آخوند حسین انصاری راد
آخوند حسین انصاری راد

آخوند حسین انصاری‌راد نماینده سه دوره مجلس آخوندی به‌دنبال اعتراضات سراسری مردم ایران و ترس از آینده رژیم ولایت، روز جمعه ۲دی خامنه‌ای را خطاب قرار داد و گفت: آقای خامنه‌ای! انفجار عظیم رخ خواهد داد و این تظاهرات قطعاً از طرف هشتاد و پنج درصد ملت حمایت می‌شود.

سایت زیتون نوشت: حسین انصاری‌راد، نماینده سه دوره مجلس و سیاست‌مدار اصلاح‌طلب، در نامه به رهبر جمهوری اسلامی با اشاره به این‌که «جمهوری اسلامی در تمام بخش‌های حیات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و سلوک فردی شکست‌خورده است» از او خواست که به سیاست سرکوب پایان دهد، خواسته‌های معترضان را بشنود و تن به اصلاحات بدهد.

 

در نامه سرگشاده آخوند حسین انصاری آمده است: اول: فرموده‌اید: «تظاهرات و هدایت از بیرون و از ناحیه‌ٔ آمریکا و اسراییل است» اما حقیقت چیزی است که همه‌ٔ کارشناسان بی‌غرض و بی‌طرف سال‌ها است فریاد می‌زنند که این نوع اداره‌ٔ اقتصاد و فرهنگ و سیاست به فاجعه می‌انجامد و آنچه اکنون از تظاهرات خشمگین و پرخروش با این‌همه کشته و هزاران محبوس و فجایع همراه غیرقابل گفتن به‌وجود آمده است و دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

شعله‌ٔ کوچکی است از کانون بزرگ و حجمی عظیم از خشم و ناخشنودی و بی‌اعتمادی و ناامیدی از مدیریت ناکارآمد و فاسدی که به هیچ‌یک از مطالبات واقعی و حیاتی مردم پاسخ نداده و بر جمیع شئون حیات فردی و اجتماعی و سیاسی و سلوک شخصی و شیوه‌ٔ زندگی حکم می‌راند.

یک نوع فکر و عقیده و سیاست و یک نوع اقتصاد و یک نوع لباس پوشیدن و حجاب و عدول از آن با سرکوب و زندان و شکنجه و محرومیت از حقوق اجتماعی و حتی اعدام همراه بوده است و محصول این حکم راندن و اعلام جنگ و دشمنی با غرب و آمریکا و اسرائیل، فقر و فسادی است که سراسر اداره و کشور را غرق کرده و حقیقت زندگی شرافتمندانه و آزاد و آسوده و آرام را از ملت سلب کرده است.

حضرت آقای خامنه‌ای! با صراحت و به ضرس قاطع می‌گویم و تمام کارشناسان بی‌غرض می‌گویند که اداره و مدیریت جمهوری اسلامی در تمام بخش‌های حیات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و سلوک فردی شکست‌خورده است و اکنون ملت ایران حق خود را در اداره و حاکمیت خود را بر سرنوشت و زندگی بدون زور و ارعاب طلب می‌کند و این تظاهرات قطعاً از طرف هشتاد و پنج درصد ملت حمایت می‌شود. آگاهان و کارشناسان از انقلاب دیگر و جنگ و فروپاشی می‌هراسند و ساکتان و بی‌صدایان هرگز این مدیریت و این سیاست‌های رایج و دایر را قبول ندارند و اگر اصلاحات اساسی انجام نگردد آن انفجار عظیم که از آن به یوم‌الله تعبیر شده است رخ خواهد داد و خدا می‌داند عاقبت کشور و ملت بزرگ ایران چه خواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به حضرت عالی با احترام پیشنهاد و نصیحت می‌کنم با تأکید و اصرار که به سیاست سرکوب خاتمه دهید و اعدام و شکنجه را فوراً و با قاطعیت دستور تعطیل دهید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac9ee602-4d29-422a-917b-48bcdbc874d6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات