728 x 90

هشدار خلیفه ارتجاع به نیروهای وارفته و ترسیده رژیم درباره عقب‌نشینی غیرتاکتیکی

هشدار خلیفه ارتجاع به نیروهای وارفته و ترسیده رژیم
هشدار خلیفه ارتجاع به نیروهای وارفته و ترسیده رژیم

هشدار خلیفه ارتجاع به نیروهای وارفته و ترسیده رژیم

درباره عقب‌نشینی غیرتاکتیکی

 

خامنه‌ای:

عقب‌نشینی غیرتاکتیکی در هر میدانی

چه عرصه نظامی و چه میدانهای سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی

غضب الهی را به‌دنبال دارد

 

گوینده تلویزیون رژیم: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به ترفند بدخواهان ایران در ایجاد جنگ روانی و ترس برای به عقب‌نشینی واداشتن ملت ایران در عرصه‌های گوناگون، شناخت توانایی‌های خود و پرهیز از بزرگنمایی توان بدخواهان را راه مقابله با این ترفند خواندند و گفتند: شهیدان با فداکاری و مجاهدت خود در مقابل این جنگ روانی ایستادگی کردند و آن را خنثی کردند. در بزرگداشت آنها نیز باید این حقیقت را برجسته کرد و زنده نگه داشت.

رهبر انقلاب اسلامی هدف دشمن از جنگ روانی در عرصه نظامی را ایجاد ترس و عقب‌نشینی خواندند و گفتند:

عقب‌نشینی غیرتاکتیکی در هر میدانی چه عرصه نظامی و چه میدانهای سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی، غضب الهی را به‌دنبال دارد.

ایشان احساس ضعف و انزوا و تسلیم‌شدن در مقابل خواسته‌های دشمن را از آثار بزرگنمایی توان آن در عرصه سیاسی دانستند و افزودند: دولتهایی که با ملت‌های بزرگ و کوچک امروز در مقابل خواسته‌های مستکبران تسلیم هستند، اگر به ملتها و توانایی‌های خود تکیه کنند و واقعیت توان دشمن را به دور از بزرگنمایی بشناسند، می‌توانند به خواسته‌های آنها «چَشم» نگویند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نتیجه بزرگ‌نمایی دشمن در میدان فرهنگ را نیز احساس انفعال، مجذوب فرهنگ دشمن شدن و تحقیر فرهنگ خود، خواندند و گفتند: نتیجه چنین انفعالی، قبول سبک زندگی طرف مقابل و حتی استفاده از واژگان و تعابیر بیگانه است.

خامنه‌ای: اونی که در مقابل این جنگ روانی با تمام وجود ایستاد آن کیه؟ او همان جوانهایی هستند که شما الآن دارید برای آنها بزرگداشت برگزار می‌کنید دارید آنها رو بزرگ می‌دارید که واقعاً هم بزرگند آن جوان اهل فلان شهر فلان قوم فلان استان که میره در مقابل دشمن می‌ایسته نه در میدان نظامی احساس خوف می‌کنه نه تحت تأثیر حرفهای سیاسی او قرار می‌گیره نه فرهنگ او رو می‌پذیره او همین موجودی است که باید از او قدردانی کرد و قدرشناسی کرد اوست که در مقابل این جنگ روانی با همه وجود ایستاده این رو زنده کنید تو این بزرگداشت‌ها این حقیقت را مجسم کنید و نشان دهید این حرف من هست.

(تلویزیون شبکه یک رژیم ۲۴مرداد ۱۴۰۳)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5df6d123-08d3-4e73-9d28-2966e5a58ea9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات