728 x 90

خامنه‌ای خلیفه ورشکسته در دیدار با خبرگان ارتجاع پس از تحریم کوبنده شعبده انتخابات

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

خلیفه ورشکسته در دیدار با خبرگان ارتجاع پس از تحریم کوبنده شعبده انتخابات

خامنه‌ای:

انتخابات امسال بیش از سال‌های دیگر محلّ بروز نشانه‌های مردم‌سالاری بود

نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای کشور تلخ نشود

 

در مورد سگ‌دعوای رسایی با قالیباف بر سر کرسی ریاست مجلس

خامنه‌ای گفت:

آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند

سخنان اختلاف‌برانگیز دعوا راه‌انداختن‌ها و ستیزه‌گریهای دشمن‌پسند است

 

تلویزیون رژیم ۱۷ اسفند ۱۴۰۲:

گوینده تلویزیون رژیم: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری

که آخرین دیدار دوره پنجم مجلس خبرگان با ایشان بود، با اشاره به برگزاری راهپیمایی پرشور ۲۲بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند، بهمن و اسفند ماه امسال را بیش از سال‌های دیگر محلّ بروز نشانه‌های مردم‌سالاری اسلامی خواندند.

رهبر انقلاب، مهمترین مسأله و رویکرد جبهه مردم‌سالاری اسلامی را به‌دلیل ماهیت اسلامی آن مقابله با این‌گونه ظلم‌ها و تعدّی‌ها خواندند

رهبر انقلاب با تأکید بر این‌که جمهوری اسلامی باید همواره پرچمدار و پیشگام و پیشقدم در مقابله با استکبار باشد، گفتند: پرچم مبارزه با استکبار را باید هر روز گسترده‌تر و برافراشته‌تر کنیم و در هیچ دوره‌ای اجازه ندهیم این پرچم از جمهوری اسلامی گرفته شود.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان، وظیفه مجلس خبرگان یعنی تعیین رهبری و مراقبت از حفظ صلاحیت‌های او را مهم‌ترین وظیفه مدیریتی در جمهوری اسلامی دانستند و افزودند:

خامنه‌ای: این رو باید مراقبت بکنند مجلس خبرگان که اصول ثابت جمهوری اسلامی در گزینشها و انتخابهایی که خواهد داشت مورد غفلت قرار نگیره این خیلی مهمه یعنی انتخاب رهبری با رعایت و ملاحظه اصول ثابتی باشد که در جمهوری اسلامی ... جز مسلمات و ضوابطه...

گوینده تلویزیون رژیم:  رهبر انقلاب اسلامی در تبیین اصول ثابت و غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی خاطرنشان کردند: اصول ثابت هم‌چون اقامه عدل، مبارزه با فساد در قانون اساسی، بیانات امام بزرگوار و معارف اسلامی وجود دارد که اعضای خبرگان در انتخاب رهبری باید با ملاحظه و رعایت این اصول ثابت، عمل کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش سوم از سخنانشان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفتند:

خامنه‌ای: درباره مجلس شورا هم یک جمله‌ای عرض بکنم هر مجلس جدیدی حامل امید جدیدی است امیدهای جدیدی است وقتی یک مجلس تازه‌ای تشکیل می‌شود امید های تازه‌ای هم به ان مجلس مطرح می‌شود و چشم‌اندازهای جدیدی رو می‌توانند پیدا کنند نمایندگان تازه‌ای در مجلس جدید وارد می شوند در کنار آنها نمایندگان مجربی هم از دوره قبل یا دوره‌های قبل هستند یک ترکیبی خیلی خوبی است مجموعه خوبی است هم در ان ابتکار هست هم در ان نوآوری هست هم در ان تجربه هست

گوینده تلویزیون رژیم:  ایشان در تذکری مهم، خطاب به منتخبان مجلس جدید افزودند:

خامنه‌ای: آن‌چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کنه بنده یک جایی یاداشت کردم سخنان اختلاف انگیز و دعوا راه‌انداختن ها و ستیزه گریهای دشمن پسند است این شیرینی مجلس جدید رو اینجور چیزها از بین می‌برد باید خیلی مراقبت کرد باید خیلی مراقبت کرد برادران و خواهرانی که در مجلس جدیدی که تشکیل خواهد شد اندکی بعد حضور دارند بایست مراقبت کنند نگذارند شیرینی تشکیل مجلس جدید از بین بره و کامها تلخ بشه اگر چنان‌چه این مراعات را نکنند اولین اثرش این است که کام ملت تلخ میشه فضای سیاسی کشور فضای تلخی میشه در حالی‌که فضای سیاسی در انتخابات و تشکیل مجلس جدید و آمدن افراد جدید و اینها یک فضای با طراواتی است قهرا این از بین میره این اولین اثرش اینه اثر بعد هم این است که مجلس از کارآیی می‌افته یعنی وقتی که مجلس شورای اسلامی دچار دعوا و ستیزه و مقابله و عرض کنم که جبهه بندیهای گوناگون اینچنینی شد از کار اصلی خودش باز می‌ماند به‌طور طبیعی دسته‌بندیها و کشمکشها مانع میشه که اینها به کارشان برسند.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۷اسفند)

 

بیانیه خبرگان ارتجاع قبل از آخرین دیدار با خامنه‌ای

در انتخابات دشمن ما را در یک جنگ روانی سنگین مورد هجوم قرارداد

خبرگان ارتجاع پس از شعبده ورشکسته انتخاباتی در بیانیه‌یی که روز چهارشنبه منتشر کرد، با املا و انشای احمقانه‌یی نوشت: در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی از همه توان خود برای ایجاد یأس و ناامیدی و منصرف نمودن مردم از شرکت در انتخابات استفاده کرده و مردم عزیز مان را در یک جنگ روانی سنگین مورد هجوم قرار داد. ما اقدامات ضدمردمی دشمنان پلید خارجی و برخی جریانهای منفعل سیاسی داخلی را به‌شدت محکوم می‌نماید.

بیانیه خبرگان ارتجاع می‌افزاید: از مسئولان محترم می‎خواهیم جهت مبارزه با هنجارشکنیهای فرهنگی و به‌ویژه بی‌حجابی، تلاش مضاعف کنند.

(خبرگزاری نیروی تروریستی قدس - تسنیم ۱۶اسفند)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4fd816e-d069-4f2f-abeb-abd140d3e10f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات