728 x 90

هشدار ترس‌آلود خامنه‌ای علیه مجاهدین در وحشت از دادخواهی قتل‌عام ۶۷

وحشت خامنه ای از اوجگیری جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷
وحشت خامنه ای از اوجگیری جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷

در وحشت از دادخواهی قتل‌عام ۶۷، که در سلسله تظاهرات ایران آزاد در کشورهای مختلف جهان در این روزها بر آن تأکید می‌شود، خامنه‌ای هشدار ترس آلودی را که علیه مجاهدین در ۱۴ خرداد سال ۹۶ بر سر قبر خمینی داده بود، روز ۱۵ تیر ۹۸ روی سایتش گذاشت.

خلیفه ارتجاع همزمان و در کنار این یادآوری، پیام خودش در ۱۱ آبان سال ۸۲ را، نیز بازنشر کرده است.

در این پیام خامنه‌ای می‌گوید: امروز همان تروریستها، در آمریکا و فرانسه و برخی دیگر از کشورهای غربی به نام اپوزیسیون نامیده می‌شوند.

 

وی می‌افزاید: دهه۶۰ دهه خشن‌ترین تروریسمه در کشور. این جور نباشه من توصیه می‌کنم به کسانی که اهل فکر اند اهل تأمل اند راجع به دهه ۶۰قضاوت می‌کنند جای شهید و جلاد عوض نشود.

در دورانی که هم تحجر وجود داشت هم التقاط وجود داشت امام اسلام ناب را مطرح کرد دهه۶۰ یعنی دهه اول پیروزی انقلاب و دهه حیات با برکت امام بزرگوار برادران و خواهران عزیز دهه۶۰ یک دهه مظلوم است دهه تعیین‌کننده در سرنوشت ایران و ایرانی دهه فوق‌العاده مهم و حساس و در عین حال ناشناخته و اخیراً به‌وسیله برخی از بلندگو ها و صاحبان بلندگوها مورد تهاجم دهه ۶۰ را مورد تهاجم قرار میدن دهه۶۰ دهه آزمونهای بزرگ است و دهه پیروزیهای بزرگ دهه۶۰ دهه خشن‌ترین تروریسم در کشور است و این تروریسم البته من عدد معین نمی‌کنم ۱۷هزار هم گفته‌اند خیلی مسأله مهمی است اینجور نباشه من توصیه می‌کنم به کسانی که اهل فکرند اهل تأمل اند به دهه۶۰  قضاوت می‌کنند جای شهید و جلاد عوض نشود

 

قطعه‌یی از بیانیه شورای ملی مقاومت ایران در مرداد سال ۹۶ در همین رابطه:

 رویدادهای یک سال گذشته به‌ویژه پس از انتقال سازمانیافتهٔ رزمندگان مستقر در زندان لیبرتی به کشور آلبانی، شرایط جدیدی ایجاد کرده است. با پایان محاصره ضدانسانی مجاهدان اشرفی، اکنون این ولایت خامنه‌ای است که در محاصرهٔ سیاسی مقاومت سازمان‌یافته و آلترناتیو دموکراتیک قرار گرفته است.

مقاومت ایران در تمامی رویدادهایی که به حیات و سرنوشت مردم ایران مربوط می‌شود، علیه دشمن مردم که رژیم حاکم است، باید به‌طور جدی درگیر باشد. در مهمترین جدال درون حکومت، یعنی معیار سنجش مشروعیت نظام، تلاشهای مقاومت برای افشای «ولایت‌فقیه در تئوری و عمل» تعیین‌کننده بوده است. خامنه‌ای در مراسم حکومتی روز ۱۴خرداد بر سر گور خمینی، دو هفته بعد از جدال انتخاباتی رژیم، درباره اثرگذاری شعار «نه جلاد، نه شیاد» سخنان مبسوطی در بارهٔ دهه شصت ایراد کرد و گفت: «من توصیه می‌کنم به کسانی که اهل فکرند، اهل تأملند و راجع به دهه شصت قضاوت می‌کنند، جای شهید و جلاد عوض نشود».

کابوس خامنه‌ای از «فتنه» و «منافقین»، تمجید او از فیلم پر هزینه و فاشیستی «ماجرای نیمروز» که علیه سازمان مجاهدین خلق ایران ساخته شده است و هرزهدرایی روزمرهٔ مزدوران ریز و درشت او علیه جنبش مقاومت از طریق ساختن دهها فیلم و سریال، انتشار هزاران کتاب و مقاله و برگزاری روزمرهٔ نمایشگاه عکس، به‌خاطر مداخلهٔ فعال نیروهای مقاومت و انقلاب دموکراتیک در رویدادهای سیاسی است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d61ea54-1389-44e2-820c-9b451579afa7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات