728 x 90

هشدار باندهای حکومتی:‌ خروج از ان.پی.تی یعنی بازگشت ۶قطعنامه شورای امنیت

ان.پی.تی
ان.پی.تی

به‌دنبال طرح خروج از ان.پی.تی توسط اعضای مجلس ارتجاع، رسانه‌های حکومتی در وحشت از این موضوع نوشتند: «اولین روزی که ایران اعلام کند از NPT خارج شده است، روز دوم آن شش قطعنامه شورای امنیت علیه ایران باز‌می‌گردد».

رونامه حکومتی آفتاب یزد به‌نقل از فریدون مجلسی یک دیپلمات پیشین رژیم خطاب به باند خامنه‌ای نوشت: «در واقع همان اولین روزی که ایران اعلام کند از NPT خارج شده است، روز دوم آن شش قطعنامه شورای امنیت علیه ایران باز‌می‌گردد. هر چند در وضعیت‌مان تفاوتی ایجاد نمی‌کند چرا که به‌هرحال ما در وضعیت تحریم هستیم حال چه با قطعنامه یا چه بی‌قطعنامه. در واقع تصمیم خروج ایران از NPT، یک تصمیم خطیر، یعنی بودن یا نبودن است».

این روزنامه نوشت: «کسانی که خروج از NPT را مطرح می‌کنند در واقع از دیدگاه خودشان درست می‌گویند یعنی وقتی از NPT خارج شوند، این جنگ ادامه دارد و جنگ اقتصادی و تحریم ایران یک جنگ واقعی است و جنگی است که گلوله‌های بی‌صدایش، هر روز میلیون‌ها دلار به ایران خسارت وارد می‌کند».

روزنامه حکومتی جهان صنعت هم نوشته است: «تنها راه برون‌رفت از چنین وضعیت غم‌انگیزی دست زدن به یک رنسانس بزرگ اداری و فکری در نحوه اداره امور کشور، اصلاح ساختار دولت، پذیرش واقعیت‌های حاکم بر جهان امروز، بازنگری در سیاست خارجی و روابط بین‌المللی، است. این رنسانس باید از همین امروز شروع شود که فردا خیلی دیر است».

روزنامه حکومتی اعتماد هم با عنوان «آیا آژانس ناقوس مرگ را به صدا درمی‌آورد؟» نوشت:
«حال که کشور از یک‌سو درگیر مدیریت بیماری همه‌گیر کووید19 و از سوی دیگر با مشکلات عظیم اقتصادی روبه‌رو است، بهتر آن است که اختلافات داخلی بر سر این موضوع کنار گذاشته شود و راه‌کاری سنجیده و متناسب برای تعامل با دنیا و نهادهای بین‌المللی مربوطه ... اتخاذ گردد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/62106324-913a-4838-b06e-e5e16876f96d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات