728 x 90

هشدار اعضای مجلس ارتجاع نسبت به انفجار دوباره خشم مردم

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

هشدار اعضای مجلس ارتجاع نسبت به انفجار دوباره خشم مردم

محمدعلی محسنی بندپی:

در خصوص قبوض نجومی گاز که گاها ۱۰ تا ۲۰برابر افزایش پیدا کرده

این‌روزها مردم ما را نگران کرده و می‌رود تا به یک تنش اجتماعی تبدیل بشود

کیومرث سرمدی:

در بحث تخفیف ۷۰درصد گاز نه شفاف عمل شده و نه مردم تأثیر آنرا دیدند

 

محسنی بندپی عضو مجلس ارتجاع-۲۴ اسفند ۱۴۰۱:

در خصوص قبوض نجومی گاز عرض بکنم که گاها ۱۰ تا ۲۰برابر افزایش پیدا کرده که این‌روزها به‌شدت مردم کشور به‌ویژه مردم حوزه انتخابی ما را نگران کرده است و می‌رود تا به یک تنش اجتماعی تبدیل بشود.

کاظم دلخوش اباتری عضو مجلس ارتجاع ۲۳ اسفند ۱۴۰۱:

آقای رئیس این چند روزه پول انشعاب برق و گاز اینهاست چهار پنج برابر شده برای مردم قبض با گاز فرستادند پولشونو مردم دادند دوباره متمم فرستادند آخه بابا کی هست جلوی اینارو بگیره...

این شب عید مردم را گرفتار نکنید نمایندگان اکثراً شان الآن گرفتارند دارند پاسخ مردم را می‌دهند که آقا به چه دلیل تو این چند روزه چند برابر پول گاز و برق و امثال اینها افزایش پیدا کرده مگر میشه در یک سال چند بار پی‌درپی قبض آب و برق و گاز و اینها افزایش پیدا بکنه؟

کیومرث سرمدی عضو مجلس ارتجاع -۲۴ اسفند ۱۴۰۱:

دستور آقای رئیس جمهور در بحث تخفیف ۷۰٪ گاز نه شفاف عمل شده و نه مردم تأثیر آنرا دیدند تذکر داده بشود به وزیر نفت و مسئولان گاز که با شفاف‌سازی به مردم بگویند این دستور چقدر مشکلات را حل کرد چقدر قیمت گاز کاهش پیدا کرد و افزایش به چه نحو بوده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08e9127b-6fa6-4eea-8d6b-df4e2cf71bab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات