728 x 90

هراس رژیم آخوندی از افشای دخالت‌های سایبری در کارزار انتخابات آمریکا

سایبری
سایبری

به‌دنبال اعلام ستاد انتخابات دونالد ترامپ، نامزد انتخابات آمریکا مبنی بر هک برخی از مکاتبات این ستاد توسط رژیم ایران، دفتر نمایندگی رژیم آخوندی در سازمان ملل در هراس از عواقب این دخالت‌ها، هر گونه مداخله در این موضوع را رد کرد.
استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در ارتباط با دخالت‌های سایبری رژیم آخوندی، با انتشار بیانیه‌یی اعلام کرد «هک این اسناد به شکل غیرقانونی و از طرف نیروی خارجی متخاصم با آمریکا بوده که قصد مداخله در انتخابات ۲۰۲۴ و ایجاد هرج و مرج در روند دموکراسی آمریکا را دارد انجام شده است».
وی درباره این اقدام رژیم ایران اضافه کرد: «حکومت ایران می‌داند که پرزیدنت ترامپ همانند چهار سال نخست حضور خود در کاخ سفید، حکومت ترور آنها را متوقف خواهد کرد».
تکذیب دخالت‌های سایبری توسط دفتر نمایندگی رژیم ایران در حالی انجام شد که مایکروسافت نیز پیش از این درباره تلاش هکرهای وابسته به رژیم برای نفوذ سایبری در انتخابات ایالات متحده هشدار داده بود».
خاطرنشان می‌شود که خبر هک برخی از مکاتبات داخلی ستاد انتخاباتی ترامپ برای نخستین بار در شامگاه روز شنبه ۲۰ مرداد در وبسایت پولیتیکو منتشر شد.(دویچه وله ۲۱مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb717053-638b-4b66-a18a-2441b7fa9ccd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات