728 x 90

هراس رئیسی جلاد از نشستهای خبری بدلیل گاف‌های پی‌درپی

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

یک کارشناس رسانه‌ای حکومتی درباره علت و چرایی فرار رئیسی جلاد از خبرنگاران و نشست خبری، این موضوع را به گاف‌های پی‌درپی وی در سخنرانی‌ها و سفرهای استانی بیان کرد.

نوروزی در جریان جنگ و دعوای باندهای رژیم به سایت حکومتی دیده‌بان گفت: رک بگویم؛ دولت و مجلس کنونی تمایل و اعتقادی به اطلاع‌رسانی ندارند! در مجموع از افکار و عرصه عمومی می‌گریزند! در موضوعات بسیار حیاتی نظیر برجام و برنامه های اقتصادی که سرنوشت مردم به آن گره خورده، هیچ‌گونه اطلاع رسانی‌ای به مردم نمی‌شود؛ ما اصلا نمی‌دانیم قصه برجام به کجا رسیده است!

وی در رابطه با پاسدار قالیباف با طعنه و کنایه گفت: قالیباف مرد پرحاشیه صحنه سیاست نظام که شعار "اقتصاد مقاومتی" از دهانش نمی‌افتاد، چندوقت پیش با سفر دختر، همسر و دامادش به ترکیه و خرید سیسمونی از آن کشور، دوباره بر سر زبان‌ها افتاد که البته این اتفاق می‌تواند یکی از دلایل وی برای دوری جستن از رسانه‌ها باشد!

در رابطه با علت و چرایی فرار ابراهیم رئیسی از خبرنگاران و نشست خبری می‌توان به گاف‌های پی در پی وی در سخنرانی‌ها و سفرهای استانی اشاره کرد؛ گاف‌هایی که نشان از فن بیان پایین رئیس‌جمهور دارد! البته این نکته حائز اهمیت است که تصمیمات و اقدامات عجیب رئیسی در خصوص مهم‌ترین بخش از زندگی مردم یعنی معیشت یکی از دلایل مهم برای فرار وی و هم طیفانش از رسانه‌هاست.

این نگرانی وجود دارد که با گردش اطلاعات چیزهایی مربوط به اتفاقات حساس و مهم نظیر همین قضیه متروپل آبادان یا حذف ارز ترجیحی برملا می‌شود که مقامات مایل به آگاهی افکارعمومی از آن قضایا نیستند! به هر حال گردش اطلاعات مانع از تولید رانت و قدرت می‌شود، یعنی اقدامی که انجام دادنش باب میل خیلی‌ها نیست به همین دلیل از انجام آن ممانعت می‌کنند! (وبسایت حکومتی دیدبان اول تیر).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f42ee672-080b-404d-996d-6dd5d75b2ac0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات