728 x 90

هراس از سرنگونی توسط مجاهدین در نمایش جمعه

آخوند سعیدی، امام جمعه قم
آخوند سعیدی، امام جمعه قم

آخوند سعیدی، امام جمعه قم جمعه ۲۲ اردیبهشت در هراس از سرنگونی به‌دست هماورد اصلی نظام سرکوبگرش یعنی مجاهدین اعتراف کرد و گفت:

«... خطراتی که از ناحیه منافقین می‌رسد با هیچ خطری قابل مقایسه نیست این منافقان از کافران هم بدتر و خطرناکتر هستند. امروز در کشور ما عبدالله ابن ابیهای منافق هستند کسانی که حتی یک روز حکومت امام و حکومت نظام اسلامی را از بن دندان قبول نکردند و شما در هر فتنه و فسادی که در جامعه اتفاق می‌افتد حضور و نشانه و اثری را از این منافقین مشاهده می‌کنید»

 

هم‌چنین آخوند بی‌نیاز، امام جمعه کیش، با اذعان به شرایط انفجاری جامعه و خطر سرنگونی گفت:

این شهادتها این حرکات و این ترورها در ماههای اخیر نشان می‌دهد که دشمن دست بردار نیست هم‌چنان نقشه می‌کشد هم‌چنان طراحی می‌کند دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است. دنبال ضربه زدن به تدین و ارزشها و هنجارهای اسلامی و ایرانی است... مردم عزیز گلایه مندند از نیروهای امنیتی نظارتی قضایی گلایه‌مند هستند که باید پیگری جدی‌تر و سریع‌تر شود و کسانی که این جنایتها را انجام می‌دهند سریع‌تر محاکمه شوند و حکمشان اعلام و اجرا و به مردم اطلاع‌رسانی شود تا دیگر کسی جرأت نکند این اقدامات را انجام بدهد و امنیت جامعه را از بین ببرد.

... در خصوص جزیره کیش هم وقت نیست مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند برخی از مسئولان ناراضی هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/411d05a4-42e7-441e-9869-80126e264c2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات