728 x 90

هراس از تبدیل صحنه اعتراض مسالمت‌آمیز به نبرد مسلحانه

سلاحهای به نمایش گذاشته شده توسط رژیم
سلاحهای به نمایش گذاشته شده توسط رژیم

خبرگزاری سپاه پاسداران روز یکشنبه ۳مرداد وحشت خود را این‌روزها از اعتراضات گسترده مردمی و پاسخ مناسب آنها به نیروهای سرکوبگر رژیم نشان داد و نوشت: طی سال‌های اخیر شاهد تحرکات میدانی اغتشاشگران در استفاده از سلاح گرم و سرد بوده‌ایم؛ اما منشأ این سلاحهای غیرمجاز کجاست؟

این روزنامه حکومتی در ادامه افزود: اعتراضات اخیر در شهرهای مختلف استان خوزستان پیرامون مسأله کم‌آبی باز هم فرصتی را برای گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب در این استان به‌وجود آورد تا با حضور پررنگ میدانی و انجام اقدامات خرابکارانه، مطالبات به حق مردم این استان را که مورد تأکید و تأیید مسئولان کشور است به حاشیه برانند و از بی‌آبی این استان فرصتی برای صید اهداف خود فراهم کنند.

این خبرگزاری دم خروس وحشت و هراس رژیم را که از زیر عبای ملا بیرون زده است نشان داد و نوشت: برهم زدن اعتراضات مردمی و به انحراف کشیدن آنها و تبدیل صحنه اعتراض مسالمت‌آمیز به صحنه نبرد مسلحانه از سوی گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب به‌ویژه گروهک تروریستی منافقین، موضوع تازه‌ای نیست و طی سال‌های اخیر شاهد تحرکات میدانی اغتشاشگران در استفاده از سلاح گرم و سرد بوده‌ایم.

خبرگزاری سپاه پاسداران که هراس خود از بودن سلاح گرم در دست مردم نشان داد و نوشت: در روزهای اخیر نیز تصاویر متعددی از استفاده اغتشاشگران از سلاح جنگی منتشر شد و علاوه بر خوزستان در درگیری چند شب قبل در الیگودرز استان لرستان هم استفاده از سلاح ساچمه‌ای وینچستر توسط اغتشاشگران یک کشته و ۴ مجروح به جا گذاشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/89b00935-b5cf-476a-9b4e-867a7ac0a7f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات