728 x 90

هاشم‌زاده هریسی عضو خبرگان ارتجاع در سالمرگ خمینی دجال از منفوریت وی در میان باندهای نظام خبر داد

هاشم‌زاده هریسی عضو خبرگان ارتجاع
هاشم‌زاده هریسی عضو خبرگان ارتجاع

هاشم‌زاده هریسی عضو خبرگان ارتجاع در سالمرگ خمینی دجال از منفوریت وی در میان باندهای نظام خبر داد و گفت: یک جریان سیاسی و فکری "امام زدایی" را به‌صورت عملی دنبال می‌کند. برخورد های قهری با افراد نزدیک به خمینی عامدانه است.

وی هم‌چنین گفت برخورد ی که با حسن خمینی در سالمرگ دجال شد، اقدام برنامه‌ریزی شده جریان «امام زدایی» است. و این در حالی بود که امروز بنا به درخواست ٰرئیسی، حسن خمینی قبل از وی به ایراد سخن پرداخت اما در همین هنگام شبکه خبر ضمن قطع برنامه زنده، به پخش ادامه برنامه‌های عادی پرداخت و پس از شروع سخنان رئیس‌جمهور، مجدداً پخش زنده را از سر گرفت!

این عضو خبرگان ارتجاع در پاسخ به سؤالی درباره جنگ باندی نسبت به برخورد صورت گرفته با حسین خمینی در مراسم سالمرگ دجال گفت: «یک جریان فکری و سیاسی در نظام جمهوری اسلامی می‌خواهد تمام اظهارات بنیانگذار انقلاب اسلامی و خط مشی نظام با تفکرات خود هم‌سو کند، این جریان در سال‌های اخیر "امام زدایی" را به‌صورت عملی دنبال کرده و به‌دنبال مصادره کردن انقلاب در جهت تفکرات و خط مشی سیاسی خود است. برخورد این جریان با افراد نزدیک به امام خمینی (ره) و هر کسی که برخلاف خط فکری آنها هم حرف بزند، برنامه‌ریزی شده و عامدانه است» (خبرگزاری حکومتی خبر آنلاین ۱۴ خرداد).

هنگام سخنرانی حسن خمینی در سالمرگ دجال همچنین  باند رقیب همانند سال گذشته به‌سر دادن شعار پرداختند و سخنرانی او را مختل کردند.

 

تلویزیون رژیم ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ «با توجه به این‌که زمان برنامه‌مان مقداری تنگ است و رهبر معظم انقلاب تشریف فرما شدند من بسیار کوتاه عرایضی را خدمت دوستانمون عرض می‌کنم و آماده می‌شویم تا انشاالله از بیانات آن بزرگوار استفاده کنیم».

(شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه)

(شعار دادن نیمی از جمعیت و شلوغ شدن و همهمه حاضران در حین سخنرانی حسن خمینی به‌طور مستمر)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d61b8c5-637b-46c5-b4e5-d3b4a808e744"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات