728 x 90

نیکی هیلی: باید به پول و رهبری رژیم ایران ضربه بزنیم

نیکی هیلی کاندید ریاست‌جمهوری آمریکا
نیکی هیلی کاندید ریاست‌جمهوری آمریکا

نیکی هیلی روز ۱۵بهمن در مصاحبه به سی.ان.ان درباره پاسخ آمریکا به حمله مرگبار به نیروهای آمریکایی در اردن گفت: باید به پول و رهبری رژیم ایران ضربه بزنیم.

نیکی هیلی، کاندید ریاست‌جمهوری با برنامه State of the Union کانال سی.ان.ان گفت:

چیزی که باعث شروع این اقدامات شد این بود که اولاً او [بایدن] هرگز نباید برای بازگشت به توافق با ایران [برجام] تمام تلاش خود را می‌کرد. او با این کار تحریم‌ها را لغو کرد. تمام پولها به سمت تمام نیروهای نیابتی تروریست در اطراف منطقه سرازیر شد.

نیکی هیلی گفت: شما باید تحریم‌ها را دوباره برگردانید. بعد به یکی دو نفر از فرماندهان سپاه که این تصمیمها را می‌گیرند، ضربه بزنید. هیچ‌کدام از این وقایع بدون رژیم ایران اتفاق نمی‌افتد.

مجری: خب، آیا این اتفاق باید در داخل ایران بیفتد؟

هیلی: کاری که شما باید انجام دهید این است که اگر آن رهبران نظامی در داخل ایران هستند، بله، این کار را با حمله دقیق انجام می‌دهید، یا اگر ایران را ترک کردند، زمانی که آنجا هستند آنها را هدف قرار دهید.

نکته اصلی این است که شما می‌توانید تعدادی از نیروهای آنها را از صحنه حذف کنید. آنها بلافاصله نیروهای بیشتری جذب خواهند کرد. شما می‌توانید پهپادها و موشکهای آنها را از بین ببرید. آنها بلافاصله پهپادها و موشکهای بیشتری دریافت خواهند کرد. آنچه رژیم ایران به آن پاسخ می‌دهد این است که به پول آنها ضربه بزنید، یا به رهبری آنها ضربه بزنید. این چیزی است که ما باید روی آن تمرکز کنیم، این‌که اطمینان حاصل کنیم که به پول و رهبری آنها ضربه بزنیم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33c9e735-0412-4cf4-9151-0324b4297751"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات